02 Мар 2007, 07:56

Партнерство UAPR та Києво-Могилянської Академії для розвитку вітчизняного PR-ринку

Партнерство UAPR та Києво-Могилянської Академії для розвитку вітчизняного PR-ринку

Минулої суботи Українська Асоціація зі зв'язків з громадськістю (UAPR) у партнерстві з Національним Університетом Києво-Могилянська Академія (НаУКМА) провела другу сесію інтерактивного освітнього проекту для PR-практиків – UAPR-Академія.

Сесію було присвячено темі «Корпоративна прес-служба як інструмент формування репутації компанії серед ділової спільноти та у свідомості громадськості». В ході сесії були розглянуті питання організації та структурування корпоративної пресс-служби, її ролі для формування, підтримки та захисту репутації компанії; ключові складові організації ефективного інформаційного менеджменту;  можливі канали роботи з інформацією на українському ринку; особливості формування публічного іміджу керівництва компанії та інші.

Під час сесії учасники обговорили на прикладах з власної практики наступні питання:
Поняття репутації компанії у громадській думці та бізнес-спільноті  
Роль ЗМІ у формуванні та руйнуванні репутації компанії 
Алгоритм вибору публічних персон від компанії 
Чи завжди керівник компанії має бути публічним?
Що робити, коли ключова особа компанії не є харизматичним спікером?  
Прес-служба компанії — функції, можливості та обмеження 
Можливі комунікаційні канали у роботі зі ЗМІ 
Поняття інформаційного потоку та інструменти його генерування компанією  
Прес-служба внутрішня чи зовнішня — переваги та особливості 
Інструменти оцінки ефективності у роботі прес-служби

"UAPR вважає за честь співпрацювати з НаУКМА в рамках освітнього проекту для PR-практиків. Для цивілізованого розвитку вітчизняного PR важлива співпраця академічних та професійних спільнот, адже тільки в такому випадку на ринку України працюватимуть адекватно підготовані фахівці," — вважає Марина Стародубська, заступник Голови Правління UAPR, генеральний директор консалтингової компанії  «Михайлов і Партнери. Україна». — "Головне для нас в рамках даного партнерства — можливість обміну досвідом та організації майданчика для регулярного спілкування PR-практиків; а за підтримки НаУКМА проект «UAPR-Академія» має потенціал залучення до професійного діалогу значно ширшого кола фахівців".

«Обмін думками і досвідом у ході інтерактивних сесій UAPR-Академії – це необхідна складова успішного освітнього проекту. Саме тому члени Правління Асоціації знаходять час ділитися знаннями, технологіями та професійними нюансами, накопиченими за роки діяльності у комунікаційній сфері» — додала Людмила Кречмер, заступник Голови Правління UAPR, генеральний директор агенції комунікації KEY Communications.

Українська Асоціація зі Зв'язків з Громадськістю (UAPR) була заснована представниками компаній – лідерів української PR-індустрії, як реакція на низькі стандарти роботи в галузі зв'язків з громадськістю. Місія UAPR – впровадження в Україні високих професійних стандартів PR.

Ідея створення Асоціації виникла в 2001 році; робоча група по підготовці UAPR до офіційної реєстрації була створена в 2003 році. З 2005 року UAPR діє як міжнародна громадська організація, діюча в рамках стандартів PR— індустрії, прийнятих на Римській і Стокгольмській конвенціях. У тому ж році був прийнятий Етичний кодекс UAPR з найбільш високими вимогами на вітчизняному PRринку.

Для отримання додаткової інформації прохання звертатися до Виконавчої дирекції UAPR:

або (044) 594 99 99. Адреса інтернет-сайту UAPR: www.uapr.com.ua

Расскажите друзьям про новость

Новое видео