23 Окт 2020, 16:45

P&G Beauty представила першу алюмінієву пляшку багаторазового використання

Сьогодні P&G Beauty вперше демонструє інноваційну упаковку для брендів по догляду за волоссям, випущену, щоб змінити те, як споживачі купують, використовують та утилізують пляшки шампуню, впроваджуючи в життя свій намір працювати на благо та позитивно впливати на сферу краси в усьому світі.

На зустрічі з експертною групою з екологічності на саміті Reuters – Відповідальний бізнес, слухачі виступу «Вже час: Стимулювання екологічності у побуті» почули, що у 2021р. Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences та Aussie мають надати можливість більш ніж 200 мільйонам споживачів Європи1 переробляти, скорочувати споживання та повторно використовувати продукцію. Провідні косметичні бренди запустять систему повторного використання для шампуню, завдяки новій пляшці з можливістю повторного використання, яка на 100% складається з алюмінію, та пакетам-рефілам2, що містять на 60% менше пластику (на мл порівняно із звичайною пляшкою бренду). P&G Beauty прагне до скорочення використання первинного пластику на 50% у шампунях та кондиціонерах до кінця 2021р., коли колективні зусилля із скорочення вмісту пластику, його повторного використання та переробки, призведуть до зменшення виготовлення пластикових пляшок на 300 мільйонів одиниць за рік.

Разом з тим P&G продовжує втілювати свій намір працювати в інтересах сфери косметології, під егідою концепції Відповідальної краси, оголошеної в червні 2020р.

Компанія P&G визнала потребу у надгалузевому співробітництві, створивши Консультаційну Раду з Відповідальної краси P&G, консультативну групу, утворену для того, щоб для вирішення першорядних задач компанії застосовувались найбільш інноваційні передові позиції та досвід.

Раду створено з представників Royal Botanic Gardens, Kew (Королівські ботанічні сади Кью, світова провідна установа у сфері прикладної ботаніки), World Wildlife Fund (WWF) (Всесвітній фонд природи), Rainforest Alliance (Тропічний Альянс), Skin Health Alliance (Світова організація із контролю здоров’я шкіри) та Круглого столу з Екологічних біоматеріалів.

Основні досягнення P&G Beauty в галузі Відповідальної краси:

1. Підтримка руху #BecrueltyFree. Компанія P&G відкрито ділилась технологіями, програмами та процесами, які можуть допомогти косметичній індустрії досягти більшого позитивного впливу на світ. Компанія P&G вже інвестувала понад 420 мільйонів доларів у розвиток методів та підходів, що не потребують тестування на тваринах, та які використовуються компаніями і регулюючими органами в усьому світі. Такі бренди PG як Herbal Essences, Aussie, Bear Fruits, а також дезодоранти Secret сертифіковані PETA як такі, що не тестуються на тваринах.

2. Співробітництво з Королівськими ботанічними садами Кью – світовим лідером у сфері прикладної ботаніки, яке сприяло застосуванню найсучасніших розробок прикладної ботаніки в продукції Herbal Essences, що містить мінімум 90% інгредієнтів рослинного походження. Вся продукція Herbal Essences біологічна: оновлені шампуні та кондиціонери містять власні рослинні інгредієнти, схвалені Королівськими ботанічними садами Кью, в контексті видів, якості та кількісного вмісту в рецептурі. Більш того, P&G Beauty слідкує, щоб всі рослинні складові вирощувались екологічно.

3. Участь у боротьбі з забрудненням пляжів пластиком: бренд Head & Shoulders запустив першу у світі пляшку шампуню, виготовлену з переробленого пластикового сміття, зібраного на пляжах, з можливістю повторної переробки (в 2017р. 25% пляшок виготовлено з пластику, зібраного на пляжах). Це стало першим кроком до замкненого циклу переробки пластику, зібраного на пляжах.

Head & Shoulders співпрацює з компанією TerraCycle, яка збирає пластик на пляжах в межах програм прибирання пляжів за участі 100 організацій та більше 1000 волонтерів.

Компанія P&G запросила зовнішніх партнерів на БІЗНЕС-САМІТ REUTERS, ЯКИЙ ВІДБУВСЯ 22 ЖОВТНЯ 2020р.

Виступаючи на заході, Артур Літарович, старший віце-президент та генеральний директор напрямку по догляду за волоссям P&G Європа, сказав: «Ми повинні кардинально змінити ситуацію з кризою пластикових відходів та не можемо гаяти часу, коли справа стосується захисту нашої планети. Ось чому я з радістю представляю інноваційну упаковку, яка має назву ‘good refill system’. Вона дозволить нашим споживачам користуватись красивою алюмінієвою пляшкою, яку можна використовувати повторно, та пакетами-рефілами, починаючи з 2021р. Інновація буде запущена разом з брендами Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences та Aussie. Ми знаємо, що це лише початок. Ще так багато потрібно зробити, та мене надихає, що P&G Beauty працює на благо справи у Європі, в той час як ми впевнено крокуємо до досягнення цілей Відповідальної Краси 2030».

Вірджинія Хеліас, директор зі сталого розвитку P&G, додала: «Ми взяли на себе зобов’язання зробити можливим та сприяти відповідальному споживанню шляхом впровадження інновацій в нашу продукцію та упаковку. Наші провідні косметичні бренди є частиною мільйонів життів у Європі. Ця інноваційна упаковка сприятиме повторному використанню, водночас зробивши можливим скорочення використання первинного пластику, відповідно до амбіційного зобов’язання P&G на 2030р. Йдеться вже не про те, чи можемо ми щось зробити та що саме, а про те, як швидко ми можемо це зробити – вже настав час для екологічного способу життя».

До Літарович та Хеліас на інтерактивній дискусії приєднались засновник та керівник TerraCycle, Том Сакі, Керівник програми пластикових відходів WWF Ерін Сімон, та активіст із захисту клімату Кловер Хоган, які поділились своїм поглядом на роль брендів у виправленні ситуації з кризою пластикових відходів.

Том Сакі зауважив: «Я давно вірю в те, що використання рефілів – важлива частина майбутнього екологічних упаковок, а інновація, представлена сьогодні P&G Beauty – це позитивний крок у правильному напрямку для мільйонів споживачів продукції Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences та Aussie. Звичайно, ще багато потрібно зробити, але приємно бачити, що такі великі компанії як P&G Beauty сприймають серйозно це питання та користуються своїми масштабами для швидкого та відчутного впровадження змін».



Расскажите друзьям про новость

Новое видео