Организация запустила кампанию в честь Международного дня против гомофобии и трансфобии, который отмечается 17 мая. Видео рассказывает о том, какую роль играют миллионы геев, бисексуалов, трансгендеров и гермафродитов в жизни общества и своих семьях. Ролик демонстрирует реальных людей на своих рабочих местах или дома. Видео запустили на экранах Reuters и NASDAQ на Таймс-сквер в Нью-Йорке.
Новое видео
17 Авг 2022
- Airbnb почав тестувати технологію для запобігання вечірок в орендованих будинках
- McDonald’s попросив фудблогерів визначити смак свого нового бургера
- Футболісти та домогосподарки зіткнулися на ігровому полі у новій рекламі
- Snoop Dogg випустить сухі сніданки Snoop Loopz
- Проєкт «ПоколінняUA»: корисні відеолекції для порозуміння між батьками та підлітками
- Клієнтів кав’ярні обслуговує ведмежа лапа
- Експерт з організації простору розповів про переваги сховища Google One у новій рекламі
- Cosmopolitan запустив власний букінг-сервіс