27 Авг 2020, 18:18

Новая кампанія lifecell не приховує, що це реклама

В серпні lifecell випустили нову лінійку тарифів. В кампаніїї вирішили не приховувати, а навпаки підкреслити, що це реклама lifecell і герої роликів усвідомлюють, що вони в рекламі.

Героїв втілив в життя відомий співак, композитор, актор та філантроп – репер ХАС, він і написав саундрек кампанії. Це вже не перший досвід його співпраці з lifecell.

«Наш перший ТВ-проект з агенцією після цілого року повної інхаусної роботи. Приємно було працювати у розширеному складі, команда R Agency внесла нові ідеї і свіжий погляд на нашу рекламу. Нам круто зайшла пропозиція не приховувати своїх намірів і нахабно та іронічно прорекламувати продукт, адже він реально супер. Ця кампанія – наша наступна сходинка у розвитку бренду. Круто, що разом ми зробили все навіть краще, ніж зазвичай, і попереду довга і плідна співпраця.» — зазначає Вєста Гунченко, Head of Creative Advertising Planning and Development Unit lifecell.

«Ми завжди чуємо потреби і запити користувачів, тому розробили тарифи зі справді безлімітним інтернетом без купюр.І спеціально для нього повернули до вжитку слово «Лайф», використавши його в назвах тарифної лінійки. Може здатися, що це неочікуваний поворот. Але люди люблять скорочувати назви брендів і наш – не виняток. І хоч користувачі давно знають, що ми lifecell, вони все одно часто називають нас улюбленим коротким іменем. Саме тому це круте системне рішення, яке допоможе нам бути зрозумілішими для абонентів. І лінійка «Лайфів» це доводить вже – бо класно заходить на ринок і запам’ятовується покупцям і продавцям», — відзгачила Ольга Щупак, Head of Brand Management and Media Communications Unit lifecell.

Кампанія реалізована разом з R Agency.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео