08 Май 2014, 08:37

Новая бренд-FB-проблема: Окко и инвалиды

MMR недавно писал о втором коммуникационном кризисе, спровоцированном социальными сетями,

Новая бренд-FB-проблема: Окко и инвалиды

MMR недавно писал о втором коммуникационном кризисе, спровоцированном социальными сетями, .  Негатив в социальных сетях вызвал и пост компании ОККО, которая проводит акцию в сотрудничестве с реабилитационным центром «Джерело». MMR был удивлен такой реакцией пользователя и решил обратиться за разъяснениями к smm-менеджеру компании Маричке Кучеренко.

 

Ниже приводим комментарий из компании: 

Цей користувач вже не вперше тролить власне нашу мережу. Не так давно мали з ним тривале листування з приводу ціноутворення на пальне. Попри наведені вичерпні аргументи, він лишився незадоволений. Сьогодні це незадоволення вилилось в нові картинки і агітування «проти ОККО».

 

Щодо самої акції — наша Компанія підтримує численні проекти, спрямовані на допомогу людям з особливими потребами. Це один з напрямків нашої КСВ-стратегії, який ми розвиваємо вже шостий рік поспіль.

Безпосередньо з центром «Джерело» ми маємо також історію співпраці та допомоги.

Плануючи заходи з просування сторінки ОККО у facebook цього року вирішили призовий фонд витратити не на класичні смартфони/планшети/інші подарунки користувачам, які часто розігруються на сторінках брендів і приводять нових читачів, а скерувати кошти третій стороні — в даному випадку реабілітаційному центру «Джерело». Це виключно ФБ-акція, про неї можна довідатись тут

Ми вирішили не просто передати пальне організації, а залучити у цей процес широкий загал людей, коли лише через один клік ти долучаєшся до доброї справи. Це просто, швидко і нічого не коштує.

Попрацювали також над оформленням, щоб зацікавити аудиторію, привернути увагу до самого центру, можливо, надихнути когось ще на допомогу.

До слова, схожі акції у facebook, але на локальному рівні, проводились різними львівськими компаніями і раніше. Фадрейзери центру відгукувались про них як ефективні, бо окрім прямої користі, такі акції ще й поширюють інформацію про сам центр та його потреби.

Акція стартувала в березні. Фактично хвилю негативу довкола неї штучно здійняли сьогодні… На фоні загального незадоволення людей цінами на пальне, пішло добре…)

Расскажите друзьям про новость

Новое видео