22 Янв 2008, 08:55

Незалежна асоціація мовників за нічну рекламу алкоголю

Незалежна асоціація мовників за нічну рекламу алкоголю

Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ) подала до Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації пропозиції до проекту Закону «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо маркетингових комунікацій, №0931).

 

Пропозицїї НАМ стосуються розміщення реклами в програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, вимог до змісту реклами товарів, що реалізуються  за договором, укладеним на відстані (наприклад, через телемагазин); а також визначення критеріїв розмежування реклами та інформаційних матеріалів.

 

У цьому проекті враховано пропозиції НАМ, зокрема щодо:

 

1. заборони розміщення провайдерами програмної послуги реклами в програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій;

 

2. лібералізації вимог до реклами лікарських засобів (в проекті пропонується залишити обов'язковою лише інформацію про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу).

 

Крім того, у проекті залишено дозвіл на поширення реклами алкоголю з 23.00 до 06.00.

 

Також до цього ж Комітету було подано пропозиції і щодо проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації». НАМ подала до комітету пропозиції щодо лібералізації цього проекту, зокрема:

 

1) щодо  зняття заборони на заснування телерадіокомпаній юридичними особами, створеними в офшорних зонах;

 

2) щодо скасування обов'язку телерадіокомпаній щорічно оприлюднювати фінансові звіти.

 

Як ідеться в обгрунтуванні до цих пропозицій, то щодо офшору, на думку НАМ: «Для цілей прозорості відносин власності цілковито достатнім буде встановлення  вимоги подавати інформацію про засновників та пов’язаних осіб. Твердження щодо підвищеної можливості заснування компаній на ім’я підставних осіб в офшорних зонах не відповідає дійсності – така саме можливість існує і в Україні, проте немає необхідності вводити жорсткі вимоги для її виключення, оскільки, якщо підставна особа не є пов’язаною, вона не забезпечує повний контроль».

 

Основною причиною щодо скасування вимоги щодо щорічної звітності є аргумент, що «фінансова звітність ТРО, на відміну від фінансової звітності акціонерних товариств, банків та страхових компаній, не впливає на інтереси необмежено широкого кола осіб, а отже не повинна оприлюднюватися».

 

«В жодній сфері господарства України законодавством не передбачено оприлюднення всієї інформації про джерела фінансування підприємств приватної власності», – йдеться в пропозиціях НАМ.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео