25 Июн 2007, 07:18

Не всі вважають телевізійний ролик за участю Ющенка соціальною рекламою

Не всі вважають телевізійний ролик за участю Ющенка соціальною рекламою

«Секретаріатом Президента України підготовлено інформаційний ролик, в якому Глава держави дав оцінку останнім подіям у країні», – так заступник Глави Секретаріату Віктор Бондар прокоментував появу сюжету, який з 21 червня 2007 року демонструється в ефірі кількох загальнонаціональних телеканалів. За його словами, ролик виготовлено на правах соціальної реклами і він відповідає всім вимогам законодавства щодо подібної інформаційної продукції. 

Про це повідомляє Секретаріат Президента.

В. Бондар зазначив, що Секретаріат Президента отримав відповідне роз’яснення від Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення, де було проведено відповідну експертизу.

Повідомляється, що д
ержавне управління справами надіслало листа на адресу кількох телеканалів, які погодилися безкоштовно розмістити ролик у своєму ефірі. 

Віктор Бондар зауважив, що практика інформування громадян про важливі суспільно-політичні ініціативи влади шляхом розміщення інформаційних роликів є поширеною у світі. «Це дієвий механізм налагодження комунікацій між керівництвом держави та громадянами, який дозволяє людям краще розуміти державну політику, а владі – прагнення народу», – наголосив він.

Слід зазначити, що ряд експертів ставить під сумнів доцільність кваліфікації даного ролика як соціальної реклами. Зокрема, головний редактор
«Телекритики» Наталя Лигачова
зазначила наступне:

«Одно дело – официальное обращение президента по государственному каналу по поводу какого-то значимого события, другое дело – когда есть ролик, который крутится на коммерческих каналах накануне начала предвыборной кампании. Он может восприниматься как политическая реклама, и это нерациональный шаг со стороны секретариата президента».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео