20 Ноя 2007, 12:55

«Не продаємося!» вражена обсягом уваги до «Енергоатому»

«Не продаємося!» вражена обсягом уваги до «Енергоатому»

«Не продаємося!» запровадила щоденний моніторинг основних випусків новин 11 загальнонаціональних каналів. Метою моніторингу є виявлення замовних матеріалів та оприлюднення інформації про замовників та виконавців. За результатами моніторингу щомісяця буде присуджуватися анти-премія у розмірі 30 гривень.

 

У результаті моніторингу було виявлено непропорційно велику кількість сюжетів про компанію «Енергоатом» та її підрозділи.

 

Повноцінні сюжети про них за 18 перших днів листопада 7 разів з’являлися в основних випусках новин телеканалів «1+1», ICTV та «Ера».

 

Ось як ведучі починали підводки до цих сюжетів:

 

1. В Южноукраїнську «Енергоатом» та «ТВЕЛ» відкрили сучасний ігровий майданчик («Ера», 5 листопада);

2. Україна позбавляється залежності від російського ядерного палива (ICTV, 8 листопада);

3. Дві головні українські енергетичні компанії поки працюватимуть з тимчасовими керівниками («1+1», 9 листопада);

4. Ядерне паливо фірми Westing House цілком підходить для експлуатації на українських атомних електростанціях («Ера», 9 листопада);

5. Експерти Міжнародного агентства з атомної енергетики МАГАТЕ вказали на недоліки в роботі Хмельницької АЕС (ICTV, 15 листопада);

6. Хмельницька АЕС – приклад для багатьох європейських атомних станцій («Ера», 15 листопада);

7. МАГАТЕ перейматиме досвід українських атомників («1+1», 16 листопада).

 

Жодна інша компанія не мала такої уваги від телебачення.

 

«Ми звертаємося до «Енергоатому» з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє», — каже один з учасників ініціативи, експерт з економічної журналістики Віталій Максимов.

 

Агенція «Радник», яка надає послуги з PR для НАЕК «Енергоатом», підтвердила факт купівлі сюжетів у новинах телеканалів «1+1», ICTV та «Ера».

 

«Кожен вихід в ефір щось коштує. Всі умови різні: в залежності від дня, часу. Коли виникає потреба, обговорюються деталі», — заявила менеджер зі зв'язків із громадськістю та пресою «Радника» Наталія Романець.

 

Вона сказала це в інтерв’ю «Телекритиці», яка провела розслідування на прохання журналістської ініціативи «Не продаємося!»,  що виявила непропорційно велику кількість телесюжетів про «Енергоатом» та її підрозділи.

 

Завідувач комерційним відділом «Ери» Оксана Сороченко підтвердила «Телекритиці» наявність контракту з «Радником» та «Енергоатомом».

 

«Это совершенно нормально, когда мы с государственными структурами заключаем договоры про освещение их деятельности», — заявила Сороченко.

 

Генеральний продюсер «1+1» Володимир Карташков сказав, що нічого не знає про подібний контракт з його каналом, а генпродюсер ICTV Олександр Богуцький відмовився спілкуватися з «Телекритикою» на цю тему.

 

Кампанія проти замовних сюжетів на ТБ «Не продаємося!» стартувала на початку листопада, коли кілька десятків ведучих, редакторів та кореспондентів телеканалів зобов’язалися не подавати до ефіру замовні матеріали.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео