22 Окт 2021, 09:36

«Назустріч важливому»: Київстар оновив позиціонування та слоган

Команда Київстар запустила нову тарифну кампанію із свіжим динамічним слоганом «Назустріч важливому». Він став відображенням оновленної бренд-моделі та комунікаційної платформи оператора. Динамічність слогану дозволяє змінювати його в залежності від продукту. Позиціонування бренду та слоган розробила команда Saatchi & Saatchi Ukraine.

Для багатьох Київстар – не просто бренд, а справжній лавмарк! Працюючи над оновленням бренд-моделі та комунікаційної платформи ми врахували це. Задача не стояла у площині революційних змін, треба було сфокусувати бренд, зробити його більш зрозумілим, враховуючи ті надбання, асоціації, які вже були побудовані. Ми віримо, що сформульована цінність Київстар “близькість людей”, що підкреслює важливість емоційного зв’язку, емпатії та підтримки, не тільки допоможе зробити бренд ще більш цілісним, але й знайде відгук в людських серцях
Костя Шнайдер
chief creative director Publicis Groupe Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine
Так, головною цінністю для бренду став зв’язок між людьми, який можливий завдяки технологіям і продуктам компанії. Мобільний зв’язок, інтернет, телемедицина, Big Data, IoT для бізнесу — буквально все, що робить Київстар поєднує людей і створює можливості для кращого життя кожного користувача чи бізнесу. Головною ж темою в комунікації стала відповідь на сакральне запитання “а що насправді важливо?”. Люди важливі, стосунки важливі, можливість почути рідну людину за тисячі кілометрів важлива, а технології — це лише інструмент
Юрій Чорненький
Marcom Head of Київстар

Ці зміни вплинули й на слоган. 

По-перше, він мав доносити оновлені брендософію і комунікаційну платформу. По-друге, бути адаптивним до будь-яких продуктів та комунікації Київстар. А це широкий спектр: від 4G, тарифних планів, спонсортсва івентів до програм з діджиталізації міст та Big Data-рішень для бізнесу.

Під час роботи над слоганом, команді Saatchi & Saatchi Ukraine вдалося сформулювати те найважливіше, що об’єднує абсолютно всі продукти, сервіси і проекти Київстар. Усе, що робить компанія, вона робить “Назустріч важливому” для своїх користувачів. Постійне розширення покриття мережі 4G, підвищення швидкості інтернету, покращення якості зв’язку — усе це кроки назустріч людям, які хочуть мати зв’язок з близькими людьми, потрібними експертами, цінними клієнтами, тощо. Адже “важливе” у кожного різне. 

Крокувати назустріч людям — активна позиція бренду, готовність встановити зв’язок з іншими і це те, що вирізняє бренд на українському ринку. Київстар не просто дає технології, а йде назустріч потребам користувачів і покращує їх життя тут і зараз.

Потрібна Big Data, щоб оптимізувати розсилку потенційним клієнтам? Будь ласка. Big Data від Київстар назустріч ефективності вашого бізнесу.

Київстар встановлює інтерактивну зону на музичному фестивалі? Усе це назустріч враженням.

Київстар пропонує нові тарифи? Крокуємо назустріч новому.

Київстар працює над розширенням покриття 4G? Назустріч доступності. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео