21 Апр 2016, 08:47

Настойчивость и еще два слова о поколении будущего

Руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине Наталья Палий — о смене ключевых сообщений и каналов коммуникаций для общения с поколением Z

Уже в эту субботу пройдет конференция Завтра по имени, где спикеры — уникальные Z, будущие потребители, которые уже сейчас влияют на покупательские решения своих родителей. В преддверии ивента мы запустили опрос маркетинг-директоров. Как видит поколение Z и готовит бизнес к его приходу, рассказала Наталья Палий, руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине. О том, как развивает мультиканальность сети ради будущих потребителей-цифровых аборигенов, ранее рассказала маркетинг-директор Intertop Валерия Толочина. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Особисто у мене покоління Z асоціюється з трьома словами: креативність, наполегливість та діджитальність:)

Яскравий приклад — 16-річна донька моєї подруги. Зараз вона навчається на економіста, але також пише музику і мріє стати професійним музикантом. Для цього дівчинка хоче пройти курси режисера, які коштують дуже дорого. Здавалося б — все, кінець мрії? Та-де там :)! Разом із другом вони зняли таке собі фандрейзингове відео, де дівчинка розповідає про своє захоплення музикою і пропонує всім охочим підтримати її фінансово, але не просто перерахувавши кошти на рахунок, а придбавши її твори на музичних стоках. І це реально працює — вони вже зібрали частину потрібної суми. Чесно кажучи, в її віці я б просила гроші у батьків чи довго думала про можливі заробітки, а вона не тільки думає, але і заробляє, більше того таким креативним шляхом. 

Плавати в сучасних технологіях, як риба у воді, думати нестандартно та йти до своєї мети, незважаючи ні на що, — це про покоління Z 

Наталья Палий
Руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине

І всі компанії, які хочуть пропонувати свої продукти чи послуги такій аудиторії, повинні також усвідомлювати ці нові тренди. Споживач змінюється, змінюються ключові повідомлення для нього, і звісно змінюються канали комунікації.

Що це означає для такого лідера інновацій як Philips? Всі знають, що технології — це кращий спосіб донести інформацію поколінню Z, і для залучення максимальної уваги потрібно бути креативним і пропонувати інтерактивні рішення. Тому ми працюємо над тим, щоб кожен новий продукт для такої аудиторії не просто поліпшував життя, а ще й зацікавлював.

Наприклад, для найменших у нас є зубна щітка Philips Sonicare For Kids із підтримкою Bluetooth, яка підключається до мобільного телефону або iPad і за допомогою інтерактивного додатку в ігровій формі навчає дітей правильно чистити зуби (в Україні планується в серпні). Суть гри — допомогти смішному герою впоратися з бактеріями в ротовій порожнині. Додаток відстежує результати і заохочує дітей спеціальними нагородами (це може бути якийсь крутий аксесуар для героя). Завдяки цьому рішенню діти формують корисні звички у догляді за порожниною рота 

Для популяризації тримерів та бритв серед підлітків і юнаків ми розробили додаток Philips Grooming. Кожен користувач може завантажити свою фотографію і «приміряти» різні образи з бородами і вусами. Ван Дайк або Кларк Гейбл? Обираєш тільки ти 🙂

MMR ждет вас на конференции Завтра по имени 23 апреля с 10.00-18.00 A-Gallery (ТРЦ ART MALL)   

Купить билет

Расскажите друзьям про новость

Новое видео