Доказал он это в рамках рекламной кампании Gillette, набив сообщения мячом на гигантской клавиатуре. Активность проходила во время кубка Америки, в ходе которой креативщики из Del Campo Saatchi & Saatchi Buenos Aires попросили фантов отправлять твиты с хэштегом #communityplayer, а Агуэро отвечал на сообщения.
Новое видео
19 Авг 2022
- Favbet Foundation перепрофілював свою діяльність для допомоги ЗСУ та постраждалим від війни
- Том Гіддлстон та Big Zuu показали різноманітність кар’єрних шляхів у кіноіндустрії
- Реклама букмекерської компанії розповіла лав сторі футбольного судді та гравця
- «Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
- А що це за QR-код? COMFY запустив кампанію на честь свого дня народження
- Малюнок 8-річної українки став обкладинкою пісні EPOLETS та Люка Прітчарда з гурту The Kooks
- Кендрік Ламар навчає фінансової грамотності у рекламі платіжного сервісу
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ