На український ринок вийшов KitKat з матча
20 Сен 2019, 14:20

На український ринок вийшов KitKat з матча

Досі KitKat Green Tea Matcha українці куштували лише як гостинець, привезений друзями з Країни сонця, що сходить. Новий смак у лінійці продукції вже з'явився в українських супермаркетах. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Смак «зеленого» KitKat в міру солодкий, відчуваються оригінальні нотки. Це ідеальний легкий перекус, смакуватиме до чаю (і зеленого теж) або до кави.
Шоколад для KitKat Green Tea Matcha виготовляють із какао-бобів і справжнього зеленого чаю матча з Японії. Він
без штучних барвників та консервантів. Саме в Японії Nestlé вивела KitKat на наступний рівень із асортиментом інноваційних смаків. KitKat – це головна платформа для експериментів, особливо в Японії. Там понад 350 смаків KitKat і версія
зеленого чаю – найпопулярніша. А попит на мультикультурні смаки спонукав Nestlé поширити унікальний продукт
із зеленим чаєм на початку року в Європі, а тепер і в Україні.
Зробити перерву з KitKat – відкрити новеньку обгортку та захрумтіти новим смаком – це справжня насолода й
думки про Країну сонця, що сходить. #haveazenbreak

Расскажите друзьям про новость