Першим проектом агенції «Сан Маркос Україна» (група OBSM, Польща) було створення мікросайту в Інтернеті для нової програми МТV Україна Partytest, в якій популярний в Україні VJ Авдєєв (VJ Avdeev), відвідує і оцінює гучні розважальні заходи, музичні фестивалі і нічні клуби. На мікросайті можна ознайомитись з перебігом програм через відео- та подкастів, а також почитати блог ведучого. Окрім цього на ресурсі проводиться конкурс на найкращого «DJ Знахідку» серед молодих талантів цього напрямку музики.
У рамках співпраці з МТV Україна агенція «Сан Маркос Україна» відповідає за сукупність маркетингових дії каналу МТV Україна, що проводяться в Інтернеті. Завданням агенції було опрацьовування концепції та створення мікросайту, а також її промоція в мережі. Проект адресований основній аудиторії каналу МТV Україна — молоді у віці 12-18 років, що проживає в містах.