«Моршинська» призывает украинцев позаботиться о своем теле и достичь цели
18 Апр 2019, 12:57

«Моршинська» призывает украинцев позаботиться о своем теле и достичь цели

Бренд призывает людей развивать, поддерживать и заботиться о своем теле и вдохновляет украинцев пить природную воду в новой кампании «Твоє тіло = твоє майбутнє!». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик был снят на пленку как фильм, в современной визуальной стилистике тандемом одними из лучших молодых режиссеров — IAMHERE: Maik Schuster & Max Paschke. Сообщение передано через впечатляющие визуальные образы пяти героев. 

«Ми прагнемо надихнути всіх українців любити і піклуватися про своє тіло. Адже тіло — це людська першооснова. Точка відліку, з якої все починається. Воно витримує напругу, незважаючи на втому, воно дарує нам відчуття радості. А головне — допомагає досягати своєї мети, своїх прагнень і створювати майбутнє, — говорить Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine про нову комунікацію, з якою бренд природної води „Моршинська“ звернувся до українців. — Наша аудиторія — це прогресивні, енергійні та сміливі люди, які рухаються вперед. Вони змінюють цей світ і надихають на зміни інших». 

Расскажите друзьям про новость