«Моршинська» надихає дітей пити природну воду за допомогою пляшок-іграшок «Щенячий патруль»
17 Июн 2020, 12:12

«Моршинська» надихає дітей пити природну воду за допомогою пляшок-іграшок «Щенячий патруль»

«Моршинська» запустила нову лінійку пляшок-іграшок «Щенячий патруль».  Щоб говорити мовою, зрозумілою дітям, бренд для партнерства обрав культове шоу Paw Patrol. Цей мультсеріал дивляться діти з усього світу вже 7 років. А кожна серія із шести сезонів набирає десятки мільйонів переглядів на Youtube. Головні герої — Маршал, Скай, Кремез і Гончик, у кожному епізоді показують, наскільки важлива дружба та командна робота. «Пий та грайся» — головний заклик цієї лінійки, і «Щенячий Патруль» з нею згоден.

Аби нагадати, що важливо підтримувати гідробланс не тільки в офлайні, але й у віртуальному просторі, «Моршинська» спільно з digital-студією FFFace.me розробили Instagram-маску. В ній потрібно ловити пляшечки «Моршинської» та поповнювати свій гідробаланс.

 «Турботу про здоров’я потрібно починати з дитинства. Організм дитини більш ніж на 80% складається з води, і вони особливо швидко втрачають вологу через більш рухливий спосіб життя. Саме тому ми робимо все, щоб заохотити маленьких українців пити саме природну воду для відновлення гідробалансу. З дитинства привчаємо дітей піклуватися про своє здоров’я, щоб рости сильними, кмітливими й здоровими. І робимо це в цікавий для дітей спосіб – з допомогою їх улюблених героїв на пляшках-іграшках Моршинської», — говорить Анатолій Гордєєв , директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость