Мороженое Magnum умно интегрировали в иллюстрации для outdoor кампании.
23 Апр 2018, 10:07

Мороженое Magnum умно интегрировали в иллюстрации для outdoor кампании.

Бренд Unilever вместе с французским иллюстратором Томасом Дэнтони (Thomas Danthony) создал наружную рекламную кампанию, которая запущена в Лондоне, Париже, Риме, Барселоне и Мадриде. Кампания умно интегрировала форму мороженого в рекламу, передав моменты наслаждения и летнее настроение.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость