20 Авг 2019, 06:15

Модуль 2. Брендинг культурного продукту: створення цінності для споживача

У другому модулі засновниця комунікаційної агенції «Friends of Brands» Ольга Малиш пояснює, що таке бренд та нащо він потрібен культурному продукту. З лекцій модуля ви дізнаєтеся, які етапи брендингу існують та навчитеся будувати архітектуру бренду на практичному прикладі.

 Лекція перша

З чого складається брендинг та брендування культурних продуктів. Чому бренд — обіцянка більшого? Які етапи брендингу існують. Як вивчати аудиторію та сегментувати її? Навіщо потрібні портрети аудиторії?

 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку 

ТЕСТ

Лекція друга

Продовжуємо розгляд етапів брендингу та вчимося робити аналіз конкурентів. З чого формується комунікаційна платформа бренду. Бренд-мепінг. Пошук ніші для вашого бренду. Поговоримо про те, що таке архітектура, цінності та персона бренду.

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку 

ТЕСТ

Лекція третя

Що таке інсайт і яка його роль у створенні позиціонування бренду. Архетип бренду. Якими повинні бути стосунки з аудиторією. Тональність спілкування.

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку 

ТЕСТ

Завдання для самоперевірки

Розробіть брендинг проекту, який ви створили у практичному завданні першого модуля. Відповідно до рекомендацій у відео-лекціях, проведіть аналіз та сегментацію своєї аудиторії, Проаналізуйте конкурентів і побудуйте архітектуру бренду.

 Рекомендована література:

Homo Deus: за лаштунками майбутнього

Герой и бунтарь. Создание бренда с помощью архетипов

Расскажите друзьям про новость

Новое видео