Zak Group заново интерпретировали суть знаменитого французского дома Paco Rabanne, проведя полный ребрендинг. Сотрудничая с креативным директором Жульеном Доссеном, студия графического дизайна разработала современную систему бренда, включая лого, типографию, упаковку, аксессуары, кампании, вебсайт, одновременно отметив открытие нового магазина бренда за 10 лет.
Новое видео
24 Июн 2022
- Instagram тестує функцію підтвердження віку за допомогою селфі
- Мерилін Монро одягла модні бренди для фотосесії в журналі
- Рекламний ролик Samsung створили в стилі серіалу «Дивні дива»
- Драко Малфой перейшов на сторону добра і підтримав UAnimals
- Роботи українських криптомитців представили на Таймс-сквер у Нью-Йорку
- Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка логотипів в стилі ЄС
- Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay відчиняються у Києві
- У Канаді запустили кампанію проти поширення матеріалів про сексуальне насильство