27 Мар 2015, 12:57

MMRевизор: Дмитро Кулеба, МЗС, про цифрові коммунікації з конференції в Софiї

MMRевизор: Дмитро Кулеба, МЗС, про цифрові коммунікації з конференції в Софiї

Софія. Конференція «Цифрові комуінкації: нові виклики для урядів та інституцій ЄС». На відкритті глава МЗС Болгарії Даніель Мітов.

Мітов говорить сильно і немало. Але все одно хочеться, щоб він говорив ще. «Ми повинні почати захищати Європу, вийти із склеротичного стану, коли ми забули, звідки взялися наші блага», — охоплює аудиторію Міністр.

Як ефективно комунікувати цей сигнал до маси європейців, які не хочуть бачити агресію Росії, а хочуть тішитися солодким забуттям — ось насправді головний виклик публічним комунікаціям. І цифрові комунікації разом з телебаченням — це основні канали просування такого наративу.

Потім європейці розказали про свій досвід в он-лайн залученні громадян до активності та комуінкації.

Потім — наша тема. «Геополітичні конфлікти — роль урядів в мережі. Приклад України: правда і об’єктивність як виклики наданню інформації».

Мене запросили взяти участь в дискусії. Буде 5-7 хвилин. В них не запхаєш десятки наших викликів. Вибираємо ключове:

— не стати клонами росіян (утриматися від спокуси робити те, що робить Росія: флудить мережу брехнею, маніпуляціями, ботами, тролями, вояками з дослівними твітами з десятка акаунтів і т.п.);

— забезпечити синергію зусиль урядів, інституцій та громадських ініціатив, які хочуть і готові до боротьби з російською пропагандою (складно, але саме цифрові комунікації спрощують завдання);

— навчитися комунікаційній відповідальності (тут лідерам он-лайн думок треба приборкати дві спокуси: миттєво без перевірки вкидати щось в мережу, тому що хочеться бути першим, і утриматися від використання власної популярності в пропагандистських цілях);

— забезпечити регулярне та безперебійне спілкування з користувачами (влада вже більш-менш навчилася постити і твітити, але регулярне оновлення інформації, відповіді на запитання та підтримання он-лайн діалогу все ще є викликом);

— знайти гроші на розвиток цифрових комунікацій (влада полюбила використовувати цифру, але ще не допускає і думки про те, що для отримання стратегічно важливих результатів в неї треба інвестувати).

Расскажите друзьям про новость

Новое видео