20 Ноя 2007, 13:47

M:metrics здійснить моніторинг мобільної реклами

М:adtracker постійно відстежує кліки по рекламних оголошеннях і здатний класифікувати отримані дані. Новий сервіс вже почав роботу в США, а на європейському ринку він з'явиться у 2008 році.
 
«Оскільки рекламодавці все частіше розміщують мобільну рекламу, вони вимагають інформацію про те, хто, що, де і коли рекламував», — каже Уїлл Ходжман (Will Hodgman), керівник компанії M:metrics і засновник Adrelevance, глобального стандарту для рекламних вимірів реклами в Інтернеті.
 
Згідно з дослідженнями, 15% американських абонентів стільникового зв'язку займаються web-серфінгом. Тому мобільна реклама стає все більш орієнтованою на банери. Проте до сьогодні не існувало способу моніторингу поточних мобільних рекламних оголошень, що значно ускладнювало розробку стратегії компаній.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео