М:adtracker постійно відстежує кліки по рекламних оголошеннях і здатний класифікувати отримані дані. Новий сервіс вже почав роботу в США, а на європейському ринку він з'явиться у 2008 році.
«Оскільки рекламодавці все частіше розміщують мобільну рекламу, вони вимагають інформацію про те, хто, що, де і коли рекламував», — каже Уїлл Ходжман (Will Hodgman), керівник компанії M:metrics і засновник Adrelevance, глобального стандарту для рекламних вимірів реклами в Інтернеті.
Згідно з дослідженнями, 15% американських абонентів стільникового зв'язку займаються web-серфінгом. Тому мобільна реклама стає все більш орієнтованою на банери. Проте до сьогодні не існувало способу моніторингу поточних мобільних рекламних оголошень, що значно ускладнювало розробку стратегії компаній.