12 Окт 2021, 11:40

Місія на Місяць: значення для України і чому її підтримує Nemiroff

В 2022-му році відбудеться перша українська місія на Місяць. Політ буде можливим завдяки компанії Spacebit, заснованій українцем Павлом Танасюком, а офіційним партнером місії став український бренд Nemiroff. Тому ми вирішили розібратися, яке значення для України має політ на супутник Землі і чому Nemiroff підтримує цю ідею. 

Ще на початку минулого року подібна новина про політ України на Місяць викликала би очікуваний подив. Як не як, останні новини про нашу державу в космосі були ще в далекому 1997-му. Саме тоді на орбіті побував перший і наразі єдиний вітчизняний космонавт — Леонід Каденюк. Втім, вже наступного року все докорінно зміниться — і Україна знову буде в числі поважних космічних держав. 

Хто реалізує місію?

Ідея належить компанії Spacebit, яку заснував українець Павло Танасюк. Spacebit – приватна компанія, яка розробляє технології космічної робототехніки для місячних і планетарних місій, працює над інструментами аналізу космічних даних і роботизованими концепціями дослідження космосу, які включають штучний інтелект і передову мікро робототехніку. 

Spacebit, за підтримки офіційного партнера Nemiroff, реалізує першу українську місію на Місяць спільно з United Launch Alliance і Astrobotic Technology в рамках програми NASA CLPS (Commercial Lunar Payload Services).

Nemiroff – один з брендів-першопрохідців, що відкриває Україну світу вже понад 150 років поспіль. Традиційно, він об’єднується з кращими, щоб підняти країну на неосяжно новий рівень. Адже у нас є значний космічний потенціал. Житомирянин Сергій Корольов зробив можливим перший політ людини в космос, полтавчанин Юрій Кондратюк розрахував оптимальну траєкторію польоту на Місяць, але всі ці здобутки забирали собі інші країни. Настав час це змінювати
Ірина Жигунова
директорка по маркетингу Nemiroff

Яке значення місії для України? 

Основна мета місії — дослідження супутника Землі. Спеціальний датчик вимірюватиме рівень радіації на ньому, а камера, про яку попіклувався Nemiroff, робитиме унікальні фотознімки, які допоможуть науковцям у вивченні космічного тіла. 

В перспективі зібрані дані стануть основою подальшої роботи з супутником. Вчені вважають, що Місяць можна використовувати як пересадкову станцію для більш дальніх польотів у космос. Або ж взагалі планують створити там власну земну колонію, на всякий випадок. Такі наміри вже не наукова фантастика, а наше найближче майбутнє — і саме українці стануть одними з першопрохідців цієї справи. 

Ракета-носій у тандемі з посадковим місячним модулем доставлять також на поверхню Місяця український прапор із титану, роздрукований на 3Д принтері локальною компанією. При його виготовленні було використано спеціальну технологію “зеленого” або безвідходного виробництва, що черговий раз доказує прогресивність нашої країни.

Однозначно, що увесь цей задум виглядає доволі масштабно та витратно — і логічне питання в тому, які дивіденди принесе місія своїм учасникам? Тож чому і навіщо брендам підтримувати українську місію на Місяць? Саме з таким питанням ми звернулися до офіційного партнера місії — компанії Nemiroff.

“Минулого року Nemiroff став найбільш швидко зростаючим брендом міцних напоїв у світі, тож не дивно, що він не зупиняється на своїх досягненнях бере нову  висоту. Від сьогодні «вперед» для Nemiroff означає 384 440 кілометрів вгору!”, — прокоментувала Ірина Жигунова, директорка по маркетингу Nemiroff.

Щодо очікуваних результатів місії — то в Nemiroff називають одразу кілька аспектів. Розберемося в кожному з них: 

По-перше, підтримувати своє. Місію роблять можливими українські науковці та підприємці, яких підтримують українські компанії. Nemiroff розуміє, наскільки важливо підтримувати вітчизняний проєкт і які горизонти відкриє для України як для держави це досягнення в майбутньому;

Підтримуючи українську космічну місію, компанії та бренди фактично повертають Україні важливий історичний статус космічної держави.

По-друге, економічні перспективи. З 2019-го року в Україні працює так званий “Закон про приватний космос”. Раніше орбіта була монополізована державою, але тепер вона відкрита для дослідження приватним компаніям. Банкіри Morgan Stanley до 2040-го року прогнозують трильйони доларів прибутку від космічної галузі. Нещодавно, оцінка приватної космічної компанії SpaceX сягнула 100 млрд долл! Це вкотре підтверджує масштаби та економічний потенціал галузі для приватних компаній та перспективу для спеціалістів.

Розумітись в інноваціях, мати сміливість вчасно долучатись до таких амбітних проектів — все це надасть брендам-першопрохідцям значні іміджеві переваги у майбутньому. 

Наостанок у Nemiroff називають найважливіший результат, який очікують отримати від польоту на Місяць. 

Бути співучасниками першої української місії на Місяць — означає бути першопрохідцями. Цим партнерством Nemiroff вкотре підтвердить характер свого бренду, продемонструє його сміливість та нестримний дух. Це створює репутацію компанії, якій під силу проєкти космічного масштабу і яка відкриває як для себе, так і для країни, нові космічні горизонти. 

Важливо пам’ятати, що сліди залишають тільки ті, хто ходить першими. Де ходять натовпи, зазвичай слідів не залишається. Тому завдання компанії сьогодні — зробити великий крок вгору, що увійде в історію та прокладе дорогу, по якій рухатимуться нові покоління. Тому що історію пишуть перші.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео