Михайло Черняк: Бренди та селебрітіз — маркетинг симбіоз. Огляд яскравих кейсів
17 Май 2013, 10:41

Михайло Черняк: Бренди та селебрітіз — маркетинг симбіоз. Огляд яскравих кейсів

Креативний простір «Часопис» та Ірина Меттус представляють нову зустріч в рамках проекту Fresh Insights.

 

Цього разу наш гість — Михайло Черняк, Директор зі стратегічного планування агенції Saatchi&Saatchi.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Випускник Hаціонального технічного університету України «КПІ», факультет менеджменту та маркетингу. У рекламному бізнесі з 2007 року. Займався створенням першого Trend Report на українському ринку маркетингових комунікацій. З 2010 до 2012 роки очолював Trendwatching Ukraine в холдингу маркетингових комунікацій «АДВ Україна».

Вартість участі 70 грн. Умови Простору включені.

 

Реєстрація http://www.chasopys.ua/events/event-168.html  

Расскажите друзьям про новость

Новое видео