Идея «Охоты на литры» в рамках несложной типовой механики позволила клиенту получить хорошие результаты и высокие показатели вовлеченности аудитории по итогам акции. Креативная идея, воплощенная с помощью ООН, листовок, скретч-карт и радио, вскоре нашла продолжение в Интернете в виде 8-битной игры-шутера, прочно закрепив успех тактической кампании АЗС «КЛО».
Новое видео
17 Авг 2022
- Airbnb почав тестувати технологію для запобігання вечірок в орендованих будинках
- McDonald’s попросив фудблогерів визначити смак свого нового бургера
- Футболісти та домогосподарки зіткнулися на ігровому полі у новій рекламі
- Snoop Dogg випустить сухі сніданки Snoop Loopz
- Проєкт «ПоколінняUA»: корисні відеолекції для порозуміння між батьками та підлітками
- Клієнтів кав’ярні обслуговує ведмежа лапа
- Експерт з організації простору розповів про переваги сховища Google One у новій рекламі
- Cosmopolitan запустив власний букінг-сервіс