Ми вже у майбутньому: у сукупності 83% міських жителів України купують онлайн
28 Окт 2021, 13:08

Ми вже у майбутньому: у сукупності 83% міських жителів України купують онлайн

Дослідження компанії Gradus Research говорять, що 33% віддають перевагу покупкам онлайн, а 50% усіх респондентів купують і онлайн, і офлайн. Наразі маємо більше вісімдесяти відсотків споживачів простору e-commerce.

В онлайні купують все. Найбільше одяг та взуття – це 42%. Гаджети та аксесуари 34%, засоби гігієни та догляду за собою 31%, косметика та парфумерія 30%. Далі йдуть дрібна побутова техніка – також 30%, ліки (у тому числі БАДи та вітаміни) 28% та товари для дітей 23%.  

— Жінки більшою мірою все ще схильні до покупок офлайн, тому що шопінг для них лишається певним видом розваг, розслаблення чи знаття стресу, — рассказывает Евгения Близнюк, CEO & Founder «Gradus Research».— Цікаво, що жінки вдвічі меньше за чоловіків купують гаджети онлайн, але не тому, що купуть їх меньшій кількості – офлайновою дорогою крокують вони до магазину, в якому можуть порадитись із живим консультантом. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Оплата послуг упевнено мігрує в онлайн. Поповнення мобільного зв’язку 79% та сплата за комунальні послуги 69% –більшість зрозуміла зручність та цінує швидкість такого способу. Тішить, що починає збільшуватись цифра продажу онлайн транспортних квитків. Це вже 29% при тому, що придбати квиток на потяг не виходячи з дому можна було ще десять років тому. Відтепер саме так робить кожен третій респондент.

Драйвером онлайн оплат є молодь у віці від 18 до 34 років. Це все вони хочуть жити на повну і цінують кожну хвилину свого життя: транспортні квитки 42%, квитки на культурно-розважальні події 26%, підписки на платні сервіси відео та музичного контенту 24%, навчальні послуги 15%.

Опитування  було  проведено  дослідницькою  компанією  Gradus  Research  методом самозаповнення анкети в мобільному додатку gradus.app. 

Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення поля: 28 вересня 2021 року, 20:00 29 вересня 2021 року 7:00. Розмір вибірки: 1 000 респондентів.

Расскажите друзьям про новость