30 Май 2007, 09:05

Мерія переукладатиме угоди з рекламістами

Мерія переукладатиме угоди з рекламістами

Як розповів перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Денис Басс, переукладення договорів зніме правову недоречність. Так, у вересні 2006 року госпрозрахункова організація “Київреклама” набула іншої форми власності, перетворившись у комунальне підприємство. Проте усі угоди, які існують донині, укладені з неіснуючою вже юридичною особою.

Тому, в червні після підписання нового Порядку розміщення зовнішньої реклами у столиці, всі угоди укладатимуть по-новому, де третьою стороною виступить Головне управління з питань реклами. Міська влада обіцяє, що терміни угод не переглядатимуть, а залишать такими, як були раніше.

Рекламісти також переймаються через роботу Комісії з питань розміщення реклами в столиці, адже збиратися їй доведеться кожні 3—5 днів. Але управлінці запевнили, що збиратимуться стільки, скільки буде потрібно. Тому рішення з приводу розміщення реклами прийматимуть протягом визначених законом 20 днів, й не днем більше.

Начальник Головного управління з питань цінової політики Василь Яструбинський зазначив, що розцінки для цього сегменту рекламного ринку піднімуть до кінця червня 2007-го на 15 відсотків. Саме розмір інфляції у 18% за кілька років врахували при затвердженні нових тарифів. Наступним етапом врегулювання розцінок на зовнішню рекламу стане глобальний перегляд вартості розміщення реклами у грудні 2007-го. Проте управлінці зазначають, що мова не йде лише про підвищення цін. Розцінки на деякі зовнішні носії реклами чиновники обіцяють понизити. Наразі, в столиці нині діють тарифи на зовнішню рекламу, прийняті ще у травні 2005 року.

З липня 2007 у кожному районі діятимуть лише ті ціни на зовнішню рекламу, які затвердила Київська міська держадміністрація. Адже, після прийняття нових тарифів, управлінці заборонять райдержадміністраціям затверджувати свої ціни на рекламу, які діють на території певної частини міста.

Голова Координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко повідомив, що до Управління надіслали формулу розрахунку тарифів, де врахували не тільки розмір інфляції, а й, наприклад, зростання споживчих цін. Пан Яструбинський зазначив, що у таких формулах одним із визначальних є насамперед індекс зростання заробітної плати громадян. Адже, отримуючи більшу зарплату, людина може купувати більше товарів. “Атаки” рекламодавців на споживача через зовнішню рекламу вигідніші, тому й розцінки на такий вид реклами повинні зростати.

Депутат Київради Олександр Нощенко вніс свої пропозиції щодо розрахунків надходжень до бюджету від реклами. Адже є дані про стан рекламного ринку, кількість рекламоносіїв в місті. Підприємці готові також надати дані про собівартість, затратну частину та дохід від цього бізнесу. І вже від цієї інформації потрібно відштовхуватися при розрахунку надходжень до бюджету від реклами. Головне управління з питань реклами повинно протягом кількох тижнів зробити розрахунок та прогноз щодо бюджетних надходжень від реклами.

У цьому році до бюджету очікують 90 млн грн надходжень від зовнішньої реклами. Ці кошти насамперед управлінці направлять на соціально-економічний розвиток столиці. За 4 місяці 2007-го зібрали майже на 50 % більше коштів від реклами, аніж у минулому році. Нині Головне управління з питань реклами видає лише дозволи на раніше подані заявки від підприємців.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео