29 Авг 2007, 09:11

Медіа намагаються реалістично оцінювати програми політичних сил

Медіа намагаються реалістично оцінювати програми політичних сил

Медіа-експерти дослідили, що засоби масової інформації почали менше використовувати оціночні судження і прагнуть більш реалістично аналізувати програми політичних сил.

За  результатами дослідження асоціації Спільний простір і комітету Рівність можливостей, фактично всі загальнонаціональні телеканали поділили учасників передвиборної кампанії на лідерів, яким приділяють максимум уваги, і на аутсайдерів.

Починаючи з серпня, на всіх загальнонаціональних телеканалах більше всього уваги приділялося Партії регіонів, Блоку Юлії Тимошенко і Блоку «Наша Україна — Народна самооборона», а Соціалістичній партії, Комуністичній партії, Прогресивній соціалістичній партії і блоку Литвина, — значно менше.

«Жоден  загальнонаціональний телеканал не зміг уникнути найбільшої проблеми передвиборної кампанії цього року — поєднання понять «політик-чиновник» і «політик-представник партії», — йдеться в звіті.

Моніторинг також показав, що в цілому на центральних телеканалах домінує нейтральна тональність висвітлення діяльності учасників виборів.

У той же час, на думку експертів,  в теленовинах журналісти намагаються більше уваги приділяти аналізу.

Проте, дані моніторингу свідчать, що загальнонаціональні телеканали намагаються маскувати симпатії тій або іншій політичній силі об’єктивністю подачі інформації.

Експерти вважають, що національна преса висвітлює діяльність провідних політичних сил незбалансовано і необ’єктивно, фактично кожна газета використовувала оціночні судження, окрім цього, в оцінках політичних сил газети були необ’єктивними і заангажованими. Деякі газети відверто симпатизували одним політичним силам і принижували інші. 

Інтернет-сайти освітлювали виборчу кампанію активно, найбільшою увагою тут користувалися ПР і БЮТ. Проте, як зазначають експерти, в інформаційному просторі електронних ЗМІ майже зникло явище «приховування інформації». 

Регіональні телеканали у висвітленні виборчої кампанії використовували стандартні рекламні ролики.

Моніторинг проводився з 1 по 26 серпня на всій території України. Об’єктом моніторингу були інформаційні і підсумкові телепрограми, інтернет-ресурси, а також декілька провідних телеканалів і газет, крім того, проводився моніторинг політичної реклами на телебаченні.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео