В новой кампании с американской актрисой и комиком Минди Калинг бренд совсем не называет себя по имени. В инициативе от агентства We Are Unlimited сеть фаст-фуда положилась полностью на популярность актрисы, силу Google и поп-культурный миф о том, что Coca-Cola в McDonald’s намного вкуснее. Единственным намеком на бренд является желтое платье Калинг на красном фоне. Ролики были размещены на YouTube-канале That place where Coke tastes SO good и призывают пользователей погуглить, где можно купить самую вкусную колу.
Новое видео
10 Авг 2022
- Українська IT-компанія вперше за 8 років провела ребрендинг
- Грай та експериментуй: Даша Астаф’єва розповіла про мистецтво кохання під час війни
- “Настане час”: Lida Lee анонсувала концерт в українському Криму
- В Україні відбудеться благодійний освітній проєкт за участю світових АІ експертів
- «Нова пошта» шукає підрядників для ремонту відділень по всій країні PARTNER
- Шопінг став більш спланованим: покупки та дозвілля українців під час війни
- Звернення Дантеса і Кацуріної до фанатів допомогло зібрати 300 тисяч
- Instagram може стати схожим на OnlyFans за бізнес-моделлю