McDonald’s в Великобритании и Leo Burnett London выпустили новый ролик, в котором высмеяли кофейных снобов и пафосную рекламу кофе. Креативщики высмеяли рекламные клише, к примеру, моделей, которые наслаждаются чашками с кофе, и замедленную съемку падающих зерен арабики и молока. Ролик призван доказать, что люди могут наслаждаться кофе в McCafé без лишней претенциозности. Год назад McDonald’s высмеял хипстерские кофейни в рекламе McCafe.
Новое видео
27 Май 2022
- У Сінгапурі створили пиво зі стічних вод
- На захисній конструкції пам’ятника у Києві намалювали його силует
- D&AD Awards 2022: хто отримав головну нагороду
- «Мамо, я бачу війну»: найбільша колекція дитячих малюнків про війну в Україні
- В Україні створили онлайн-бібліотеку обкладинок світових ЗМІ про війну
- Інвестори Twitter подали до суду на Ілона Маска
- Контекст війни в рекламі під час війни: як не зашкваритися
- Favbet заявляє, що не працює в росії та білорусі і не приймає ставки від їх громадян PARTNER