Чтобы прорекламировать свежесть продуктов McDonald’s и разнообразие меню, креативщики из DDB вместе с арт-студией Good Looking и Krewcy Krawcy Productions, а также при участии художника граффити Stefan Szwed-Stronzynski провели необычную outdoor-кампанию в Варшаве. Дважды в день художник рисовал меню McDonald’s разноцветным мелом на огромном билборде.
Новое видео
19 Авг 2022
- Favbet Foundation перепрофілював свою діяльність для допомоги ЗСУ та постраждалим від війни
- Том Гіддлстон та Big Zuu показали різноманітність кар’єрних шляхів у кіноіндустрії
- Реклама букмекерської компанії розповіла лав сторі футбольного судді та гравця
- «Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
- А що це за QR-код? COMFY запустив кампанію на честь свого дня народження
- Малюнок 8-річної українки став обкладинкою пісні EPOLETS та Люка Прітчарда з гурту The Kooks
- Кендрік Ламар навчає фінансової грамотності у рекламі платіжного сервісу
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ