26 Июн 2009, 13:57

Maxximum Advertising уклав угоди з ТОНІСом, ТРК «Ера» та OTV

Сейлз-хаус Maxximum Advertising підписав контракти про продаж рекламного часу з телеканалами ТОНІС, ТРК «Ера» та OTV, повідомляє «Телекритика».

Як повідомляє прес-служба компанії, Maxximum отримує квоту 65% рекламного часу ТОНІСа, 60% «Ери» й OTV. Термін дії контракту — з 1 липня до 31 грудня 2009 року для ТОНІСа й «Ери» і з 1 червня по 31 грудня для OTV.

За інформацією прес-служби, нові контракти дозволили сейлз-хаусу збільшити свою частку на ринку телереклами до 8%. Maxximum Advertising продає  рекламний час на телеканалах MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24, ТРК «Київ» і Першому національному.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео