Мобільна комерція є однією з галузей, що розвиваються найбільш динамічно. І цей розвиток нерозривно пов'язаний зі зростанням покупок через додатки. Однак багато компаній досі ігнорують це, продовжуючи дотримуватися загальноприйнятих форматів та інструментів, особливо стосовно маркетингу. У такій динамічній та конкурентній галузі, як електронна комерція, швидко реагувати на тенденції та зміни просто необхідно. Тож, якщо бренди не зосередяться на мобільній рекламі, вони, імовірніше, засвоять цей урок дуже швидко.

eMarketer прогнозує, що у 2019 році витрати на мобільну рекламу у світі складуть $232,34 млрд. Більше того, за даними Statista, глобальний рух мобільних даних зросте в 3 рази протягом 2018-2021 років. Більше того, 87% користувачів мобільних пристроїв витрачають цей час на рекламу в додатках. Зростаюча швидкість інтернету також сприяє поступовому розвитку цього процесу. Щоб пристосуватися до епохи мобільного зв'язку, компанії почали створювати свої власні додатки, але, як правило, на цьому все закінчується. Сьогодні цього недостатньо, особливо в галузі електронної комерції, де нові технології та способи охоплення клієнтів з’являються щомісяця. Якщо не пристосовувати нові підходи залучення клієнтів, компанія зникне. Тож головне питання для маркетологів у всьому світі полягає не в тому, чи робити ставку на мобільний зв’язок, а в тому, як на повну використовувати потенціал мобільних пристроїв у продажах. Але перш ніж аналізувати можливості зростання, дуже важливо зрозуміти ідею, що лежить в основі мобільних додатків. Сьогодні кожен бренд, особливо в галузі електронної комерції, повинен розглядати додатки як новий канал збуту та нову форму покращення клієнтського досвіду.

Мобільний додаток чи мобільна версія веб-сайту

За даними TechCrunch, мобільні додатки мають набагато вищий рівень взаємодії, ніж оптимізовані для перегляду через мобільні пристрої веб-сайти або перегляд через браузери. При цьому конверсії вищі на 100-300%. Таке зростання продажів зумовлене збільшенням обсягу та частоти відвідувань. Згідно з аналізом Bain & Co, користувач мобільних додатків проходить шлях клієнта утричі швидше і бачить у 4,2 рази більше продуктів, ніж інші користувачі з різних каналів.

За цими цифрами криються конкретні заходи та інструменти, недоступні для використання у мобільних версіях веб-сайтів. Перш за все, додатки працюють і завантажуються швидше. Люди багато використовують мобільні пристрої та додатки, тож вони на відстані одного кліку від вашого бренду. За даними App Annie, час, витрачений у мобільних додатках-магазинах по всьому світу, збільшився до 18 млрд годин у 2018 році . Перед маркетологами відкриваються можливості для миттєвого встановлення контакту з користувачами – безпосередньо через додатки, а також за допомогою push-повідомлень, електронних листів, повідомлень тощо. А все це разом дає головну причину використовувати додатки – персоналізацію! Від створення індивідуальних пропозицій та оновлень, використання програм лояльності до геолокації та моніторингу взаємодії з користувачами. Загалом додатки – це великий майданчик для тестування різних маркетингових підходів і тактик, які нарешті призведуть до більш високих показників конверсій. Крім того, аналіз Compuware показує, що 85% споживачів обирають додатки на противагу мобільним веб-сайтам.

Майбутнє за мобільними конверсіями

Як повідомляє App Annie, у 2019 році на 60% більше додатків монетизуватимуться за рахунок мобільної реклами. В той же час ще багато маркетологів не знають про можливості для реклами через додатки. Це дивно, адже конкуренція між брендами стає все жорсткішою і вимогливішою, як і поведінка користувачів, їхні потреби та очікування. Згідно з даними Adjust, який проаналізував 8 млрд завантажень додатків по всьому світу, ці додатки видаляються протягом 5,8 днів після їх останнього використання. Звичайно, для цього є багато причин, наприклад, недостатньо місця для зберігання, збої у роботі системи, поганий досвід користувачів або просто невикористання додатку через відсутність зацікавленості. І це наводить нас на думки про ретаргетинг.

Бренди успішно використовують ретаргетинг, щоб залучити активних покупців або тих, які перервали процес покупки  в онлайн-магазинах до її завершення. Всього за кілька років він став обов'язковим, щоденним інструментом маркетингу. Проте багато хто з них не використовує його для мобільних додатків-магазинів. Згідно з внутрішніми даними RTB House, вже понад 80% рекламного інвентаря доступно на мобільних пристроях. Враховуючи це все, просто дійти висновку, що бренд, який піклується про свій ретаргетинг в онлайн-магазині, повинен піклуватися і про ретаргетинг у мобільних додатках. 

Аналіз Compuware показує, що 85% споживачів обирають додатки на противагу мобільним веб-сайтам.

Інтеграція – найпростіша складова змін

Друга причина – небажання брендів інтегрувати інструменти ретаргетингу з мобільними додатками. Вони часто припускають, що це складний процес, схожий на інтеграцію онлайн-магазинів. Насправді все навпаки. Розвинені ретаргетингові компанії вже інтегровані з багатьма постачальниками і платформами в якості партнерів. Тому, якщо бренд має додаток на такій платформі, інтеграція займає лише секунду.

Більше того, ретаргетинг мобільної реклами має такий само вплив, як і веб-ретаргетинг. Він допомагає залучати користувачів і підвищує шанси на їх повернення у майбутньому, заохочує переходи та продажі за допомогою персоналізованих оголошень і відповідних пропозицій у потрібний момент, покращує досвід користувачів і показує цікаві їм продукти. Крім того, кампанії можна повністю персоналізувати. Немає жодної різниці, крім зростаючого числа мобільних клієнтів. За даними Statista, 67% користувачів стверджують, що досвід використання мобільних додатків заохотив їх купити продукт. Це невикористаний потенціал, і клієнти справді чекають, поки ваш бренд з’явиться прямо у їхніх телефонах.