22 Фев 2022, 16:59

LinkedIn: як розвивати бренд роботодавця на платформі

Автор материала

Що вирізняє компанію, яка розвиває бренд роботодавця? 

Те, що вона працює на випередження та має імідж. Швидкість у закритті вакансій, хантинг топових кандидатів та побудова lovemark серед кандидатів та вже наявних робітників — хіба не мрія для кожного рекрутера? 

Але завжди постає питання: в які платформи вкладати ресурси для пошуку своїх людей? 

LinkedIn можна вважати найбільш профільною платформою. Але чомусь вона асоціюється з місцем для тусовки тільки HR-спеціалістів та звалищем резюме. 

Ми вирішили спростувати стереотипи про LinkedIn. Проаналізувавши інструментарій та можливості платформи для розвитку бренда роботодавця, пропонуємо вам 6 способів, як ефективно використовувати її для розвитку HR-напряму. 

  1. Зробіть апдейт LinkedIn-сторінки компанії та оптимізуйте її під HR-напрям

HootSuite каже: створити максимально привабливу та заповнену сторінку = збільшити вдвічі кількість її відвідувань. 

Підійдіть до питання оптимізації сторінки відповідально та креативно. Ваша мета — зацікавити потенційних кандидатів вашою компанією, тому комунікуйте про ключові моменти всюди. 

  • Додайте фото профілю та обкладинку. Якщо з фото усе простіше (це має бути лого компанії), то обкладинка — це простір для творчості. Ви можете відобразити на ній EVP (унікальна ціннісна пропозиція для кандидата), відсилку до індустрії, в якій спеціалізується компанія, або масштабність компанії — кількість проєктів та звершень. 
  • Не пропускайте короткий опис під лого та заповніть розділ «Про компанію». Обов’язково використовуйте ключові слова індустрії: це допоможе в ранжуванні сторінки у пошуку. 
  1. Створіть рубрикатор та плануйте регулярний постинг 

Контент HR-напряму має бути максимально різностороннім. Розробіть рубрикатор та розповідайте про корпоративну культуру компанії, вашу місію, цінності, яким має бути ваш ідеальний кандидат. Якщо у компанії є кейси внутрішнього розвитку, розповідайте про них через людей, які мали цей експірієнс, та інтегруйте їх у контент. Висвітлення нагород компанії та партнерських колаборацій — також гуд пойнт для контенту. 

  • Додавайте брендові та загальні хештеги — це допоможе збільшити органічну видимість постів у стрічці користувачів. 
  • Використовуйте різноманітні формати публікацій. Поки більшість генерує пости зі статичним віжуалом, ви можете диференціюватись постингом статей, презентацій, відео, віжуалів у форматі галереї. 
  • Постійність контенту — також вагомий фактор успіху. Згідно зі статистикою від LinkedIn, щотижневий постинг може вдвічі збільшити залученість на сторінці. 
  1. Додавайте вакансії до відведеного розділу 

Розділ «Вакансії» — це те, що потрібно відстежувати, оновлювати та опрацьовувати на постійній основі. У компанії також є можливість обирати: просувати вакансію чи публікувати безкоштовно з певними обмеженнями. 

Неважливо, який варіант компанія обере. Головне — який вигляд має оголошення. 

Потрібно оформлювати вакансію в читабельному та структурованому вигляді. 

  • Почніть з короткого опису про компанію та ключову ціннісну пропозицію.
  • Пропишіть 5–6 основних вимог до кандидата та те, що пропонує йому компанія. 
  • Оберіть варіант відгуку на вакансію для кандидата.
  1. Створіть Career Page

Розділ «Життя» або умовний лендинг у вашому профілі, який буде максимально структурований для потенційних робітників та кандидатів. Там ви можете показати життя кожного департаменту та представити людей, які в ньому працюють. 

Приклад класного розділу “Life” на LinkedIn має сервіс Canva. 

  1. Шукайте «своїх» людей самостійно 

Після всього, що ми розказали вище, може скластися думка: «Заповнимо так сторінку, і кандидати самі будуть приходити». На жаль, ні. Треба розраховувати тільки на свої сили, адже в компанії завжди є ціль пошуку найкращих ресурсів. 

Персоналізована стратегія пошуку — коли рекрутер стукає до сторінок тільки тих, хто цікавий компанії. Це більш дієва штука, ніж просто просування вакансій. LinkedIn пропонує кілька пакетів. Бюджет на кожен з них варіюється від $60 до $1000 у місяць. 

Поки LinkedIn Premium дозволяє писати тільки релевантним кандидатам, LinkedIn Recruiter Lite та LinkedIn Recruiter дає змогу автоматично шукати та підбирати їх відповідно до запиту рекрутера. 

  1. Оптимізуйте сторінку рекрутера

Компанія оптимізувала сторінку під HR-напрям, активувала персоналізовану стратегію пошуку людей — потрібно ще звернути увагу на останнє: який вигляд сторінки рекрутера компанії? Адже у персоналізованих повідомленнях кандидат обов’язково переходить на сторінку HR-менеджера та отримує перший контакт із компанією. 

Важливо її також максимально наповнити та забрендувати: 

  • Активувати інструмент «Пошук людей», де буде можливість додати позначку на фото “Hiring”. Також до опису додати останні актуальні позиції, кого компанія шукає. 
  • Заповнити розділ «Про себе». 
  • Додати місце та період роботи в компанії. Бенефітом буде прикріпити презентацію про компанію, яку рекрутер представляє. 
  • Якщо в рекрутера є рекомендації від колег та відгуки кандидатів про процес інтерв’ю в компанії, які підтверджують якісний рекрутинг, обов’язково потрібно заповнити ці розділи також. 

22 Фев 2022, 16:59
Расскажите друзьям про новость

Новое видео