23 Май 2017, 08:00

Ліки від посередності: чому брендам конче потрібні AR та VR

Діагноз і 7 кейсів від доктора Хакана Мутлу Сонмеза, CEO Infinitesoft

Під час конференції AdSummit Kyiv доктор Хакан Мутлу Сонмез (так-так, він і лікар, і тех-хлопець, і CEO Infinitesoft) розкрив переваги AR/ VR для брендів. Експертна думка і 7 кейсів світових брендів та Мішель Обами переконають, що старість Data близько, і вже за 3 роки AR/VR перетворяться на ринок з $150 млрд оборотом, звісно, якщо технологіям вдасться подолати 6 бар’єрів…

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

Яка різниця

Доповнена реальність (augmented reality, AR) — вбудовує віртуальні об’єкти у реальний світ, забезпечує їх органічне співіснування. Така форма контенту більш природна та інтуїтивно зрозуміла, порівняно з VR. Споживач може навіть не розуміти, на що він клікає. Це більш практична, але менш корисна з двох реальність.

Віртуальна реальність (virtual reality, VR) — явище складніше, але й більш відоме. Це якраз «корисний» формат контенту: він нікому не подобається, але саме ним будуть користуватися і бренди, і споживачі.

Навіщо брендам ще дві реальності

Тому що Data себе відживе. Кожен бренд прагне до максимальної індивідуалізації свого контенту, унікального споживацького досвіду. Data може надати дані, але не виміряти температуру, тиск, розширення зіниць — тож вона не відчує емоцій.

Зараз технології не так поширені, але вже за 3 роки — у 2020 — сумарні оберти ринку двох реальностей становитимуть $150 млрд. Особливо на це варто звернути увагу забороненим до прямої реклами у низці країн сигаретним і алкогольним брендам.

6 бар’єрів технології

Лише 5 % інтернет-споживачів користувалися цими технологіями.

Це НЕ реально — тож і НЕ матеріально. 

Користь технологій важко донести брендам. Вони бояться експериментувати. 

Реалістична оцінка ROI. 

Мало кейсів для референсів та демонстрацій. 

Інші пріоритети у бюджеті. 

6 стимулів для бізнесу

Для брендів — це новий унікальний спосіб комунікації з аудиторією. 

Для користувачів — новий досвід взаємодії з брендом. 

Швидкі темпи розвитку і поширення технології. 

Відстеження нових параметрів (емоцій через фізичні прояви — температуру, тиск і т.д.). 

Більш інформативний та дешевший формат у довгостроковій перспективі (не як короткотривалий Pokemon Go). 

WOW-ефект. 

case study

У Польщі Coca-Cola запропонувала покататися у віртуальних  санях фірмового Санти.

Опинитися на показі мод від TopShop, взявши участь у масштабній кампанії у соціальних мережах.

Шведський McDONALD`s зробив окуляри віртуальної реальності просто з коробки Happy Meal.

Після VR-кампанії продажі AUDI TT зросли на 17 %, а взаємодія з авто серед клієнтів — на 120 %.

І сентименти від AUDI із Сінгапуру.

Барак і Мішель Обама та проект The People’s House.

  

Виробник сиру Boursin Sensorium, і що відбувається за зачиненими дверима холодильника.

Тест-драйв Volvo XC90 у США.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео