13 Май 2019, 09:00

Копірайтери BBDO Ukraine створоили футболки з мікрофіброю для збору коштів на Cannes Lions

Віталій Капустян та Ілля Янковський запустили проект SKLO, щоб отримати можливість представити країну на Міжнародному фестивалі креативності. Хлопці виграли український відбір для молодих креаторів Young Cannes Lions і тепер, до 20 травня, збирають €3420 для оплати акредитацій. Щоб зібрати гроші копірайтери створюют різні проекти і SKLO – один з них.  

SKLO – функціональні футболки з мікрофіброю, спеціальним матеріалом для протирання скла. Призначені для протирання окулярів, об’єктивів, смартфонів, годинників, пейджерів, тамагочі. В першу чергу окулярів. Вставка з мікрофібри знаходиться зліва внизу. Таке розміщення дозволяє найзручніше протирати окуляри на ходу. Тепер можна не носити з собою клаптик мікрофібри або псувати окуляри звичайною футболкою. 

Купивши SKLO можна отримати не тільки зручну та функціональну футболку для літа, а й зробити свій внесок в розвиток українського креативу. З іншими проектами по збору коштів для поїздки ви можете ознайомитись на особистих сторінках Віталія та Іллі у Facebook.  

ВАЖЛИВО!

На футболки діє лише передплата. Кожен, хто зробить передплату на футболку, отримає її в кінці червня. Дедлайн передплати футболок: 20 травня 2019 року. 

 

    

Расскажите друзьям про новость

Новое видео