Віталій Капустян та Ілля Янковський запустили проект SKLO, щоб отримати можливість представити країну на Міжнародному фестивалі креативності. Хлопці виграли український відбір для молодих креаторів Young Cannes Lions і тепер, до 20 травня, збирають €3420 для оплати акредитацій. Щоб зібрати гроші копірайтери створюют різні проекти і SKLO – один з них.
SKLO – функціональні футболки з мікрофіброю, спеціальним матеріалом для протирання скла. Призначені для протирання окулярів, об’єктивів, смартфонів, годинників, пейджерів, тамагочі. В першу чергу окулярів. Вставка з мікрофібри знаходиться зліва внизу. Таке розміщення дозволяє найзручніше протирати окуляри на ходу. Тепер можна не носити з собою клаптик мікрофібри або псувати окуляри звичайною футболкою.
Купивши SKLO можна отримати не тільки зручну та функціональну футболку для літа, а й зробити свій внесок в розвиток українського креативу. З іншими проектами по збору коштів для поїздки ви можете ознайомитись на особистих сторінках Віталія та Іллі у Facebook.
ВАЖЛИВО!
На футболки діє лише передплата. Кожен, хто зробить передплату на футболку, отримає її в кінці червня. Дедлайн передплати футболок: 20 травня 2019 року.