09 Фев 2007, 14:37

Колектив Першого ділового каналу оштрафували за низькі рейтинги

Колектив Першого ділового каналу оштрафували за низькі рейтинги

Як стало відомо «Телекритиці», на Першому діловому каналі назріває конфлікт між колективом та менеджментом, схожий на нещодавні події на каналі «Інтер».

Головний редактор телеканалу Світлана Коляда повідомила «ТК», що з суми зарплатні за січень усьому колективу вирахували гроші за тиждень вихідних, а також ще 10%. «З мене, як головного редактора, зняли ще більшу суму – за те, що в ефірі каналу був сюжет зі Львова про те, як місцева влада виділила додаткові кошти на оплату комунальних послуг ветеранам УПА. Сюжет був абсолютно збалансованим, у ньому були представлені різні точки зору (зокрема, й комуністів). Мені пояснили це тим, що такого сюжету не може бути в нашому ефірі з політичних причин», — розповідає Світлана.

За її словами, вказівка щодо штрафу була дана власником каналу, народним депутатом, членом фракції Партії регіонів Ігорем Шкірею: «Наш бухгалтер сказала мені: «Я нічого не розумію, але була команда – зняти гроші за сюжет зі Львова». Після цього я зателефонувала помічниці інвестора, яка підтвердила, що це було його рішення. Я розцінюю це як політичний тиск». 

Світлана каже, що причиною зняття 10% зарплати за січень були названі занадто низькі рейтинги каналу. Оштрафовано було навіть тих, хто працював на Новий Рік. Сьогодні о 17 годині колектив спілкуватиметься з генеральним директором каналу Ларисою Єфремовою; на зборах ставитиметься питання про неправомірність штрафу. 

Сама Світлана Коляда ще не знає, чи залишиться працювати на Першому діловому. 

Ми звернулись по коментар до Лариси Єфремової, гендиректора  Першого ділового. 

«Я вважаю, що це наша внутрішня проблема. Це було розпорядження керівника проекту, а він буде 17 лютого. Тоді ми самі всередині колективу розберемось із цим питанням, і це питання буде закрите. Штраф, накладений на колектив за низький рейтинг, залишиться у тих людей, які несуть відповідальність за рейтинг каналу, за його просування. Решті людей виплатять усі гроші», — сказала пані Єфремова. 

— Чи правда, що Світлану Коляду оштрафували через сюжет про Львів і УПА?

— Те, що стосується штрафу, накладеного керівником проекту на головного редактора, коментуватиме керівник проекту. Рішення приймав особисто він – я не була поставлена до відома. 

— Хто цей керівник проекту? 

 -Наш власник. 

— А хто ваш власник? Ви можете його назвати?

— А чому вам інші не назвуть? Шкіря Ігор Миколайович. 17 лютого він після літака зразу приїде на канал. Це вже обговорено.

Як повідомляла «Телекритика», у липні 2006 року супутниковий канал «Заграва» (ЗАТ «Українська незалежна телерадіокомпанія «Заграва», голова правління – Віталій Храбан) змінив своє програмне наповнення і був перейменований на «ТВ-1». Після ребрендингу, що відбувся 20 листопада, канал став називатись Першим діловим. Засновником каналу є ТзОВ «Виробниче об’єднання «ІЛІТАШ», президентом якого є (або, принаймні, був донедавна) народний депутат, член фракції Партії регіонів Ігор Шкіря. Канал виходить на супутнику Hellas Sat — 2 39о E і транслюється багатьма кабельними мережами України.



Расскажите друзьям про новость

Новое видео