KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда
11 Июн 2019, 10:00

KOBLEVO додали загадковості і оновили стратегію бренда

Нова кампанія для коньяку KOBLEVO відзначилась кардинальною зміною дизайну. Нова пляшка підкреслила статусність напою і стала відправним пунктом нової стратегії бренда.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Старий» KOBLEVO – позитивний, надійний, перевірений часом друг… але передбачуваний та нуднуватий. Від нього не чекаєш сюрпризів, життя його із року в рік рухається по одному маршруту. KOBLEVO не вистачало авантюризму і загадковості. 

Необхідно було вдихнути нову іскру у бренд і зробити його привабливими для сучасного споживача, але не відштовхнути нинішніх поціновувачів. Важливо було зробити коньяк зрозумілішим напоєм для широких мас і привернути увагу молоді. 

При створенні ТБ-реклами Kinograf хотів «вбити одним пострілом двох зайців» — зробити коньячний ролик, але так, як ніколи не робили коньячну рекламу. Використовуючи стилістику колажу, розмноження, зациклення, команда  змішувала джаз та електроніку, танці й натюрморти, екзотику й естетику.  

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео