30 Июн 2009, 15:00

КМДА не поспішає знизити тарифи на зовнішню рекламу

Рекламна громадськість чекає від Київської міської влади пояснень стосовно затримки в питанні зниження тарифів на розміщення рекламоносіїв до економічно обґрунтованого рівня

КМДА не поспішає знизити тарифи на зовнішню рекламу

Рекламна громадськість чекає від Київської міської влади пояснень стосовно затримки в питанні зниження тарифів на розміщення рекламоносіїв до економічно обґрунтованого рівня. Про це в своєму повідомленні заявила Виконавча дирекція Асоціації зовнішньої реклами України.
 
Два тижні тому Асоціація повідомляла про перші результати конструктивного діалогу між галуззю та органами місцевої влади. Зокрема, мова йшла про встановлення нових тарифів для окремих форматів реклами, в середньому на 32% менше нині діючих. Цей крок був названий учасниками ринку надважливим та таким, без якого подальший розвиток галузі просто неможливий.

За даними Асоціації, мер Києва Леонід Черновецький також підтримав настрої учасників ринку та підписав проект розпорядження. Запровадження нових тарифів галузь очікувала з 1 липня, проте на даний момент публікації документу немає.

"Очевидно, що проблеми галузі починають використовуватись в чиїхось інтересах. Блокування процесу введення в дію нових тарифів, цілком можливо, вигідне окремим суб’єктам, що прагнуть ще більше дестабілізувати ситуацію на рекламному ринку, який і так знаходиться у найважчому стані за останні 10 років" — йдеться в повідомленні.

Асоціація наголошує, що продовження необґрунтованого фінансового тиску на операторів ринку зовнішньої реклами спровокує масові банкрутства та звільнення працівників, а рівень безпеки експлуатації рекламоносіїв катастрофічно впаде, і можуть виникнути трагічні прецеденти, коли необлаштовані конструкції ставали причиною травм та смертей людей.

На друге півріччя 2009 року ринок зовнішньої реклами повинен отримати нові ставки орендної плати – без цього нормальний розвиток галузі просто неможливий. Учасники ринку зробили для цього все і тепер очікують від міської влади на зустрічні заходи. По-перше, необхідно пояснити ринку, чому досі не опубліковано відповідне розпорядження КМДА. По-друге, встановити зрозумілі часові рамки введення в дію даного документу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео