КМДА не поспішає знизити тарифи на зовнішню рекламу
За даними Асоціації, мер Києва Леонід Черновецький також підтримав настрої учасників ринку та підписав проект розпорядження. Запровадження нових тарифів галузь очікувала з 1 липня, проте на даний момент публікації документу немає.
"Очевидно, що проблеми галузі починають використовуватись в чиїхось інтересах. Блокування процесу введення в дію нових тарифів, цілком можливо, вигідне окремим суб’єктам, що прагнуть ще більше дестабілізувати ситуацію на рекламному ринку, який і так знаходиться у найважчому стані за останні 10 років" — йдеться в повідомленні.
Асоціація наголошує, що продовження необґрунтованого фінансового тиску на операторів ринку зовнішньої реклами спровокує масові банкрутства та звільнення працівників, а рівень безпеки експлуатації рекламоносіїв катастрофічно впаде, і можуть виникнути трагічні прецеденти, коли необлаштовані конструкції ставали причиною травм та смертей людей.
На друге півріччя 2009 року ринок зовнішньої реклами повинен отримати нові ставки орендної плати – без цього нормальний розвиток галузі просто неможливий. Учасники ринку зробили для цього все і тепер очікують від міської влади на зустрічні заходи. По-перше, необхідно пояснити ринку, чому досі не опубліковано відповідне розпорядження КМДА. По-друге, встановити зрозумілі часові рамки введення в дію даного документу.