14 Июн 2007, 12:01

Керівники комунальних ЗМІ Києва просять розрізняти інформаційну політику і структуру власності

Керівники комунальних ЗМІ Києва просять розрізняти інформаційну політику і структуру власності

Інформаційна політика і структура власності комунальних ЗМІ, які обговорюватимуться 14 червня на сесії Київської міської ради – різні питання. На цьому наголошують у своїй спільній заяві керівники цих медіа – Дмитро Джангіров («Хрещатик»), Дмитро Харитонов (ТРК «Київ»), Костянтин Спілка («Радіо Київ»), Роман Костриця («Вечірній Київ») та Павло Карайченцев («Українська столиця»). Заява опублікована в газеті «Хрещатик».

«Позитивні зміни, які почалися в муніципальних медіа три місяці тому, триватимуть. У період з березня 2007 року ЗМІ переживають відчутні перетворення, мета яких – зробити муніципальні медіа надійним джерелом міських новин для жителів міста. Зростаюча аудиторія «Хрещатика», «Вечірнього Києва» і «Української столиці» підтверджує потребу існування міських видань. Незважаючи на те, що перезапуск ТРК «Київ» ще не відбувся, новини телеканалу значно збільшили свою аудиторію. Рейтинг каналу стабільно росте. Радіо «Голос Києва» не тільки відкорегувало музичну складову ефіру, а й створило нові програми, які висвітлюють життя столиці. Новини радіо «Голос Києва» почали цитуватися – що є надзвичайно важливим показником для інформаційної радіостанції», — йдеться в заяві.

Також керівники муніципальних медіа наголосили, що незалежно від того, хто є або стане власником цих медіа, вони завжди орієнтуватись на інтереси мешканців міста, і саме це визначає редакційну політику, а не рішення депутатів Київрад про створення медіахолдингу.

Нагадаємо, перша спроба створити ЗАТ «Київський медіахолдинг» була невдалою.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео