Кейс: серебряный призер Канн в категории Outdoor
22 Июн 2011, 11:15

Кейс: серебряный призер Канн в категории Outdoor

 

Рекламное агентство Ogilvy Malaysia, Малайзия получило серебро в Каннах за изобретательную outdoor кампанию для бренда Lego. Креативщики решили интегрировать Lego в реальную жизнь, сложив outdoor дисплеи из кирпичков конструктора.

 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео