Рекламное агентство Contexta AG, Берн, Швейцария сняло трогательный ролик для Swiss Heart Foundation, в котором призывает обратить внимание на самую распространенную причину смерти в Швейцарии: сердечные болезни и удары. Ролик рассказывает историю большой, бессмертной любви и показывает, как дорога каждая минута в нашей жизни.
Новое видео
18 Авг 2022
- 54% обирає вартість продукту, а не його стійкість: парадокс покоління Z
- Зірка серіалу «Дивні дива» запустила гарячу лінію для підтримки шопоголіків
- «Видихай — швидше Вчасно обирай!»: нова кампанія від цифрового сервісу для бізнесу Вчасно PARTNER
- Орки попросили не називати росіян орками у новому ролику UAnimals
- All we need is 70 Himars: креативники перефразували пісню The Beatles
- Українські креативні агенції відмовилися від нагород Red Dot
- Місяць-півтора: креативники створили футболку, натхненну віщуваннями Арестовича
- Apple представить новий iPhone 14 вже 7 вересня