15 Дек 2008, 10:05

«Інтер-реклама» та «Стиль С+» зменшують свої забов`язання

Сейлз-хауси «Інтер-реклама» та «Стиль С+» призупинили дію договорів із Новим каналом, СТБ, ICTV та М1 на 2009 рік. Вони вважають, що не зможуть забезпечити ту суму зобов’язань, яку взяли на себе влітку цього року

«Інтер-реклама» та «Стиль С+» зменшують свої забов`язання

Сейлз-хауси «Інтер-реклама» та «Стиль С+» призупинили дію договорів із Новим каналом, СТБ, ICTV та М1 на 2009 рік. Вони вважають, що не зможуть забезпечити ту суму зобов’язань, яку взяли на себе влітку цього року. За інформацією «Телекритики», це $190 млн.
 
Генеральний директор «Інтер-реклами» Людмила Кот не підтвердила, але й не спростувала інформацію про призупинення договору: «Поки що – ніяких коментарів із цього приводу». Голова правління телеканалу СТБ Володимир Бородянський відповів, що поки що не може коментувати це питання, а зможе зробити це за тиждень. Генеральний продюсер телеканалу М1 Валентин Коваль сказав: «Ми поки що тільки почули думку, що зобов'язання, взяті у липні, неможливо виконати. Але офіційно договір не розірвали».
 
Як повідомляє «Телекритика», будинок продажів «ВІ Пріоритет» пропонував каналам перейти до нього, проте група Віктора Пінчука має намір залишитися з «Інтер-рекламою». Наразі тривають переговори щодо суми, до якої будуть зменшені зобов’язання.
 
Необхідність зміни суми гарантій виникла у зв’язку іх збільшенням курсу долара та зменшенням рекламних бюджетів.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео