Керівниками провідних підрозділів обрано співробітників операторів «Октагон-Аутдор» і «РТМ-Україна».
«Головним напрямком роботи Індустріального комітету у 2022-му році лишається розвиток досліджень зовнішньої реклами. Час не стоїть на місці, ринок реклами стрімко змінюється, діджиталізується і вимагає так само сучасних і точних вимірів. У тому, що протягом 11 років дослідження Outdoor-медіа України є одними з найбільш якісних, з високим рівнем довіри з боку операторів і рекламодавців, безумовна заслуга всіх компаній, учасників ІКЗР», — вважає голова Комітету Юрій Чаруха. — «У 2022-му рокі ІКЗР зосередиться на вдосконаленні методології і верифікації в дослідженнях цифрової зовнішньої реклами, тут ми бачимо великі перспективи для розвитку Digital OOH з його гнучкістю, можливостями таргетингу, використанням новітнього креативу і технологій».
Вадим Гусаченко, керівник Інформаційно-аналітичного відділу компанії «Октагон-Аутдор», очолив роботу Технічного комітету ІКЗР: «До складу Техкому входять кращі аналітики і ІТ- і технічні фахівці компаній-учасників ІКЗР. Разом із дослідником ринку DOORS Consulting ми продовжимо спільний пошук кращих індустріальних рішень для обчислення і представлення даних ринку зовнішньої реклами. Одним із завдань цього року є перерахування пасажиропотоків у Києві з контролем та верифікацією результатів з боку учасників ІКЗР».
Роботою PR-комітету ІКЗР керуватиме PR-директорка Групи Компаній «РТМ-Україна» Тетяна Денисюк: «В агенцій і операторів, що входять до ІКЗР, є чимало прикладів ефективних кампаній, власної аналітики і розробок, які підтверджують значущість досліджень зовнішньої реклами. Хочемо ділитися таким досвідом із ринком; також розповідатимемо про тенденції розвитку OOH та DOOH і про поточну роботу ІКЗР для реалізації поставлених завдань».