06 Дек 2021, 13:20

Імейли дратують ваших клієнтів: п’ять поширених помилкових маркетингових тактик у сфері B2B

Пандемія викликала шаленство для маркетологів, і вони намагаються використовувати всі трюки, щоб залишитися актуальними на своєму ринку. Однак не всі ці тактики хороші для бренду.

П’ять поширених дратівливих маркетингових тактик у сфері B2B і як їх уникнути від AZK Media:

  1. Перевантаження email-маркетингу

Надмірне використання email-маркетингу може в кінцевому підсумку виглядати як спам у поштовій скриньці потенційних клієнтів. За даними Hubspot, одна з поширених причин, чому клієнти відписуються від імейлів це їх надмірна кількість, коли бренд пропонує контент, рекламні акції та купони, коли рекламує підписку.

Зараз настав час бути більш чуйним, надавати більше практичної, освітньої та корисної інформації вашим потенційним клієнтам, щоб вони отримували цінність від спілкування, а не лише від повідомлень про «продаж».

  1. Думка, що «реклама» дорівнює «маркетингу»

Ще одна дратівлива маркетингова тактика у сфері B2B — бомбардування потенційних клієнтів соціальною рекламою, спонсорованим вмістом та рекламою Google, думаючи, що «показ реклами дорівнює маркетингу». Так, реклама займає своє місце в комплексі маркетингу. Але просто платити за «рекламний простір» без огляду на органічний вхідний маркетинг, як частину довгострокової стратегії, дуже дорого і нежиттєво.

Органічний вміст і дії з розміщення в медіа можна легко масштабувати, створючи різноманітний цікавий контент для ваших потенційних клієнтів, зміцнюючи довіру та допомагаючи створити справжню спільноту навколо вашого бренду.

  1. Орієнтування на одного клієнта

В епоху цифрового маркетингу та маркетингу, що керується даними, намагання робити все, що постійно потрібно, не тільки дратує колег, але й може означати, що маркетологи настільки напружені, що приймають фатальні маркетингові рішення або роблять помилки, які можуть дратувати, образити або засмутити ваших потенційних клієнтів та існуючих. Давно минули ті часи, коли можна було складати план, а потім намагатися виконати все самостійно.

У B2B-маркетологів просто більше немає ресурсів. У них немає грошей і не має часу. Отже, мова йде про те, щоб бути набагато більш зосередженим. Якщо у маркетингу є пріоритет, який маркетологи не мають навичок для виконання, варто подумати про консультацію у спеціалізованій агенції, яка може заповнити цю прогалину у маркетинговому комплексі.

  1. Самовдоволення і повторюваність

Ще одна тактика, яка, безсумнівно, дратує клієнтів, — це робити те саме знову і знову. Потрібно продовжувати пробувати та вчитися. Світ переживає важке відновлення, яке може тривати від 18 місяців до двох років. Тому потрібно продовжувати виходити на ринок і продовжувати вчитися.

  1. Агентська апатія

Коли часу та ресурсів не вистачає, одна з речей, які часто є фактором ризику — це те, що маркетологи забудуть чітко повідомити свої очікування своїм медіа або маркетинговим партнерам. Вони забудуть дати чіткий, чесний зворотній зв’язок або надто складні звіти заважатимуть в процесу і спричинятимуть затримки.

Якщо маркетологи хочуть отримати максимальну віддачу від своїх партнерів, потрібно вести спільні бесіди, дуже відкрито і чесно.

Коли подивитись на 2022 рік, пандемія змусила всіх переосмислити, що насправді означає бути в бізнесі – і зростання може відбуватися лише завдяки інвестуванню в стратегічні партнерства та масштабовані, інноваційні маркетингові заходи. Майбутнє B2B маркетингу – це чітка спрямованість на стимулювання реального зростання за допомогою інноваційних, креативних та привабливих тактик.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео