Хто став володарем Гран-прі Каннських левів 2023
24 Чер 2023, 10:00

Хто став володарем Гран-прі Каннських левів 2023

Щойно закінчився міжнародний фестиваль «Каннські леви», на якому обирали найкращі та найкреативніші роботи з усього світу.

Редакція MMR представляє володарів найвищої нагороди фестивалю у різноманітних категоріях:

Entertainment, Entertainment Lion For Gaming

Агентство Wieden+Kennedy Portland отримало головний приз у категорії «Entertainment» та «Entertainment Lion For Gaming» за роботу «Clash From The Past».

https://www.youtube.com/watch?v=ZO_Hs2nDpT8

Entertainment for Music

Smuggler London та Michael Kiwanuka для Michael Kiwanuka за роботу «Beautiful Life» (Великобританія/США) та «The Greatest» Apple, що показала, як технології Apple допомагають людям з інвалідністю (США).

Entertainment Lion For Sport

FCB New York за проєкт «Dreamcaster» для Michelob Ultra (США).

Brand Experience and Activation

EA Sports та Apple за «FIFA 23 X Ted Lasso». Завдяки цьому проєкту гравці можуть пограти за лондонську команду AFC Richmond із популярного серіалу. Теда Лассо, якого грає Джейсон Судейкіс, можна буде вибрати як ігрового менеджера.

Creative Business Transformation

Агенція McCann за роботу «ADLaM – an alphabet to preserve a culture» про створення компанією Microsoft діджитал версії алфавіту для мови пулаар, народу фулані із Західної Африки. Проєкт отримав Гран-прі у категорії Design також.

Creative Commerce

Команда Wunderman Thompson за проєкт «The Subconscious Order», створений на основі ШІ, що шукає їжу, яку жадає підсвідомість, а потім доставляє її із місцевого ресторану HungerStation прямо до дверей.

Innovation

Wunderman Thompson за проєкт «MouthPad» для компанії Augmental, що створила інтерфейс із керуванням язиком, який допомагає людям з інвалідністю досліджувати діджитал світ без рук.

Mobile

Gut Buenos Aires за роботу «World Cup Delivery» для уругвайського багатонаціонального онлайн-сервісу замовлення та доставки їжі PedidosYa. Застосунок надіслав мільйони фальшивих сповіщень про доставку, пов’язаних із перемогою Аргентини на чемпіонаті світу.

Creative B2B

AlmapBBDO São Paulo за проєкт «Eart4» для фондової біржі B3 та Глобального договору ООН. Earth (або EART4, як вона була зареєстрована на біржі) була розміщена на фондовій біржі 26 квітня з наміром поговорити зі світовими бізнес-лідерами зрозумілою для них мовою – мовою цінностей. Це спосіб привернути увагу до проблем людства, у вирішенні яких бізнес може допомогти.

Creative Data

Агенція Gut Buenos Aires у роботі для Stella Artois «The Artois Probability» вирішила пошукати серед історичних творів мистецтва, чи міг логотип бренду з’явитися багато століть тому.

Direct

FCB Toronto з проєктом «Runner 321» для adidas, що був запущений на честь Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна.

Media

Агентство Ogilvy London та DAVID Madrid та компанія Dove закликали людей відвернутися від фільтрів у соцмережах у кампанії «TurnYourBack».

PR

Робота «Self Love Bouquets» від GUT Los Angeles для Doordash, у якій компанія вирішила відзначити всі види кохання у цей День святого Валентина, включаючи любов до себе.

Social and Influencer

Проєкт «Flipvertising» від CHEP Network Sydney для Samsung. Компанії вдалося знайти резонанс серед скептично налаштованих до реклами мілленіалів і покоління Z. Агентство створило пре-ролик на YouTube, який мав безкоштовний Flip4, а потім зробило майже неможливим показ цієї невловимої реклами. Процес створення такої реклами змусив навіть технологів Google чухати потилиці. З кожним пошуком аудиторія змінювала алгоритм, щоб показувати їй нескінченний неоплачуваний, неспонсорований контент Samsung.

Digital Craft

Кампанія «Never Done Evolving Feat Serena» від AKQA São Paulo, AKQA Portland і AKQA Melbourne для Nike. Серена Вільямс протистояла Серені Вільямс у віртуальному тенісному матчі.

Film Craft

Кліп репера Kendrick Lamar «We Cry Together – A Short Film» від pgLang Los Angeles.

Industry Craft

Кампанія «My Japan Railway», створена Dentsu Tokio для Japan Railway Group. Залізничні лінії, що проходять через усю країну та роблять життя зручнішим і сприяють розвитку суспільства протягом 150 років, сприймаються людьми як належне. Кампанія створена, щоб вирішити цю проблему та відновити особистий зв’язок JR зі своїми клієнтами.

Outdoor

«A British Original» від Uncommon Creative Studio для British Airways. Кампанія включає понад 500 унікальних рекламних оголошень, щоб повернути любов до свого бренду. Друкована, діджитал та зовнішня реклама є простою формою анкети, у якій клієнтам ставиться запитання про мету їх поїздки.

Radio & Audio

 «Newspapers Inside the Newspaper Edition» про свободу самовираження, створена Impact BBDO Dubai, для AnNahar Newspaper.

Radio and Audio

«Phone It In», створена агентством Colenso BBDO Auckland, для новозеландської компанії мобільного зв’язку Skinny. Кампанія запущена, щоб обійти дорогі голосові таланти та дорогі студії звукозапису. Новозеландці могли безкоштовно записати радіосценарії на свої мобільні телефони з відкритим доступом.

Pharma

Кампанія «Scrolling Therapy» про те, що люди із хворобою Паркінсона можуть сидіти в соцмережах за допомогою міміки, для багатонаціональної фармацевтичної корпорації Eurofarma від DENTSU CREATIVE.

Health & Wellness

«The Last Performance», яка повернула мертвих до життя для одного «останнього виступу», для новозеландської страхової компанії Partners Life від Special.

Grand Prix for Good

«Working with Cancer» від Фонду Publicis, яка запущена для того, щоб стерти стигматизацію раку на робочому місці, і яку підтримали провідні онкологічні благодійні організації.

Розкажіть друзям про новину