Dove запропонував людям відвернутися від фільтрів у соцмережах
10 Бер 2023, 16:45

Dove запропонував людям відвернутися від фільтрів у соцмережах

Dove закликав людей використовувати новий фільтр Bold Glamour #TurnYourBack у рамках своєї місії зі створення руху #NoDigitalDistortion.

Кампанія під керівництвом інфлюенсерів, розроблена агенціями Ogilvy та DAVID, почалася з того, що креатори контенту діляться враженнями від фільтру Bold Glamour та шкоди, яку він може завдати (і завдає) користувачам соцмереж. Фільтр є тривожним ідеалом «краси», який виглядає реальним, навіть занадто реальним. За сім днів з моменту запуску хештега було переглянуто понад 365 мільйонів разів (ймовірно, більше).

Кампанія спонукає людей об’єднатися та фізично відвернутися від цієї шкідливої форми діджитал спотворення. Кампанія продовжуватиме розгортатися з додатковим великомасштабним діджитал контентом та OOH-рекламою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з дослідженням, проведеним проектом Dove Self-Esteem Project, 38% дівчат у США кажуть, що не можуть відповідати стандартам краси, які просувають інфлюенсери у соцмережах, а 80% кажуть, що вони вже застосували фільтр або використали додаток для ретуші, щоб змінити те, як вони виглядають на своїх фотографіях до 13 років. У результаті 48% дівчаток, які регулярно спотворюють свої фотографії, мають нижчу самооцінку порівняно з 28% дівчаток, які цього не роблять.

Ліз Тейлор, глобальний креативний директор Ogilvy, сказала: «Коли технології шкідливим чином проникають у культуру, ми маємо моральне зобов’язання встати і вжити заходів. Фільтр Bold Glamour посилює отруйні стандарти краси, над усуненням яких працює Dove. Гламур ніколи не зводився до того, щоб відповідати лише одному зовнішньому вигляду або одному стандарту, і нам потрібно надихнути людей, щоб вони виступили проти шкоди, яку діджитал спотворення завдає молоді. Спостереження за тим, як наша команда із пристрастю, боротьбою та справжньою безмежною творчістю об’єдналася для вирішення цієї проблеми, стало яскравим прикладом того, як разом ми можемо змінити красу».

Фірдаус Ель Хонсалі, глобальний віце-президент із зовнішніх комунікацій у Dove, сказав: «Хоча фільтри соціальних мереж можуть бути джерелом творчості та самовираження, Bold Glamour виходить за рамки гри. Інструменти, які були доступні тільки професіоналам, тепер доступні молодим дівчатам одним натисканням кнопки і без регулювання. У Dove ми прагнемо до #NoDigitalDistortion у будь-якому нашому маркетингу та рекламі, щоб ми могли підтримувати більш позитивне середовище в соцмережах, яке представляє справжню красу. Коли молоді люди спотворюють свої образи, вони спотворюють свою свідомість. Ми закликаємо нашу спільноту приєднатися до нас, щоб відвернутися від отруйного фільтра Bold Glamour і стати на захист справжньої краси. Тому що справжня краса смілива!»

Розкажіть друзям про новину