Друга найбільша у світі компанія вірального контенту WittyFeed, розказала як хакнути віральність. Головне відкриття, яке зробив MMR після спілкування СЕО Вінаєм Сінгхалом (Vinay Singhal), – у них все очевидно, банально, давно відомо, але цифри WittyFeed просто вражають! Кожен другий житель Британії і кожен третій із США, Австралії, Канади читає і шерить їх контент, і щомісяця це число перетворюється на інше –100+ млн унікальних користувачів. Тож – як?
Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов
Головне, що доносить компанія: віральний контент – це не справа випадку і вимагає постійного контролю. Цікавість користувача змушує його відкрити матеріал, а емоції, що виникли після перегляду, – поділитися ним. Хочете вірте, хочете ні, але шаблон вірального контенту і топ-теми виглядають отак.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
ТОП-5 категорій вірального контенту:
— лайфстайл;
— знаменитості;
— здоров’я і фітнес;
— гумор;
— люди.
Тим не менше, контент WittyFeed досягає кожного другого жителя у Британії, кожного третього у США, Австралії, Канаді та кожного третього інтернет-юзера у Індії. За 2016 рік компанія випустила 13009 віральних історій, які пошерили 2,4 млн разів.
Найбільш віральну статтю переглянули 7 851 600 читачів.

Найбільш віральний постер – 2 млн лайків.

Найвіральніше опитування – 10 798 відповідей.

