Gwara Media, культурний оператор та агенція з креативних індустрій, розробили продукт з WEB-AR технологією для бренду Huawei до Дня незалежності України. Головним плюсом WEB-AR є доступність технології звичайному користувачеві. Немає необхідності купувати окремі пристрої або аксесуари, встановлювати аплікації — потрібен лише смартфон.
Gwara Media розробила AR-рішення під назвою «Інтерактивний Сторітелінг». За допомогою ефекту доповненої реальності користувачі можуть «оживити» дерижаблі і активувати інтерактивний досвід, що відтворює атмосферу повітряного атракційного шоу. У них інтегрований бренд Huawei, і все це працює у веб-версії. Тобто не треба витрачати час на завантаження додатку та реєстрацію.
Так як ринок України наповнений бюджетними смартфонами, розробники намагалися врахувати складності, пов'язані з «залізом» пристроїв. Для нішевих смартфонів вони розробили анімований інтерактивний режим в смартфоні без AR-режиму. QR-код для простого сканування був розміщений у доступних місцях. Код мав на меті спонукати людей сканувати та грати з арт-об’єктами у реальному часі.
Аплікація досі доступна за посиланням.