Група «Время и Стекло» у новорічному промо для молодіжного тарифу Joice by Vodafone
16 Дек 2019, 14:00

Група «Время и Стекло» у новорічному промо для молодіжного тарифу Joice by Vodafone

Що краще за подарунки? Тільки подвійні подарунки! А що краще за віслово? Тільки новорічне двоїслово з «Время и Стекло». Так подумали в McCann і зняли нову рекламу для молодіжного тарифу Joice by Vodafone. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео