29 Авг 2007, 14:22

Громадяни пропонують Нацраді заборонити рекламу на телебаченні і «припинити антидержавні програми»

Громадяни пропонують Нацраді заборонити рекламу на телебаченні і «припинити антидержавні програми»

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення  розглянула скарги та пропозиції громадян щодо діяльності телерадіоорганізцій України у І півріччі 2007 року.

Протягом цього часу до Нацради надійшло 182 листи зі скаргами, що на 44 менше, ніж за відповідний період 2006 року.Найбільше пропозицій, скарг та заяв надійшло з міста Києва (48 звернень). 

Найбільша кількість звернень (56 листів) стосувалася поліпшення програмного наповнення телебачання та радіомовлення. Громадянин Паламарчук І.О. скаржиться на зміст програм «5 копійок», «Майдан»,  «Я так думаю». Дописувач вважає, що  «все эти шоу приводят к столкновению двух сторон людей, ни в коем случае ни к объединению, к сплочению населения воедино, в Украинское государство». Громадян також непокоїть вихід інтерактивних програм в ефірі телеканалів. Громадянка Тарасова Л.П. скаржиться на програму «Угадай слово» на телеканалі ICTV, називає її шахрайством. Відповіді Нацради зводяться до того, що вона не може втручатися у програмну політику телеканалів, тому надсилає листи громадян на розгляд та реагування на відповідні канали. Збільшилася кількість листів, що стосується роботи кабельного телебачення і врегулювання відносин між кабельними операторами та споживачем (37 звернень). 

Серед пропозицій, які Нацрада отримала від громадян, є й такі: заборонити рекламу на телебаченні й радіо або створити окремий канал для демонстрування реклами (громадянин Католик О.І.); створити «Комітет захисту української мови та культури» та «припинити антиукраїнські, антидержавні передачі на українських телеканалах і наповнити телеефір українськими мистецькими програмами» (колективне звернення до Президента України, прем’єр-міністра, переадресоване до Нацради від Держкомтелерадіо). Відповіді Нацради зводяться до того, що існування рекламних блоків передбачається чинним законодавством, а відсоток українського продукту на телебаченні з кожним роком збільшується.  

Расскажите друзьям про новость

Новое видео