20 Мар 2019, 13:55

Greencubator оновив логотип і візуальний стиль з нагоди 10-річчя.

Українська мережа енергетичних інновацій Greencubator презентувала оновлений логотип і візуальний стиль з нагоди 10-річчя організації. Нову айдентику розробила агенція Hooga в рамках всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок, який цього року відбувся в Україні вперше.

Візуальний стиль підкреслює особливості сфери кліматичних інновацій та сталого розвитку, в яких працює Greencubator: мінімалізм і чіткість, зосередженість на сенсах замість об’єктів, універсальність, яскраві кольори. Логотип організації залишається впізнаваним для своїх аудиторій, проте зазнав шрифтових та кольорових змін.

Роман Зінченко, співзасновник Greencubator: «Greencubator вже 10 років дає старт українським «зеленим» стартапам і бізнесам, тож ми розуміємо, наскільки важливо залишатись сучасними та бути впізнаваними на ринку інновацій. Ми не хотіли кардинально змінюватись, вдаватись до стереотипних зображень сонячних панелей та вітряків. Важливо було візуально впорядкувати основні напрямки нашої роботи та наповнити їх настроєм постійних змін, сучасністю і динамічністю. Наші партнери з Hooga швидко підхопили це бажання  і запропонували якісні рішення.»

Дмитро Яринич, креативний директор Hooga: «Сфера «зелених» інновацій нам близька і цікава, тож ми вирішили познайомитись з Greencubator, отримати загальне розуміння про діяльність в цій галузі та зробити український cleantech візуально презентабельнішим. Від сонячних панелей, вітряків, турбін й мікросхем відмовились одразу — взяли фокус на людяність, адже кінцевим користувачем «зелених» технологій є людина. Ми жартуємо, що і сама айдентика вийшла «енергоощадною» після того, як ми скоротили кількість шрифтів, сфокусувались на основних візуальних носіях та відмовились від зайвих елементів. Так з’явилася модерністська гарнітура, не надто стандартна, але впізнавана для галузі кольорова гама, — вони стали основою нового візуального стилю.» 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео